امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278525
۳۲۶۹
۳
۱
نسخه چاپی

دستگاه وکیوم مردانه | آیا فواید و عوارض دستگاه وکیوم مردانه را می دانید؟!

آگاهی از عوارض دستگاه وکیوم مردانه در استفاده از آن اهمیت دارد. دستگاه وکیوم مردانه برای مشکلات جنسی آقایان استفاده می شود.

دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم ابزاری است که برای اختلال نعوظ مردان ساخته شده است. این ابزار با کمک پمپ جریان خون را به آلت تناسلی مرد وارد کرده و سبب نعوظ و حفظ آن می‌شود. وکیوم مردانه شامل انواع پمپی و برقی می باشد. این دستگاه دارای یک لوله هست که بر روی آلت مرد قرار می گیرد و یک حلقه که در قسمت پایین آلت تناسلی است. همچنین دارای یک بسته وکیوم به صورت دستی یا پمپی که هوا را از لوله خارج می کند و سبب نعوظ می شود.

استفاده از دستگاه وکیوم به این صورت است که مرد آلتش را درون لوله می گذارد. در این حالت با روشن شدن پمپ به وسیله باطری هوای لوله خارج و باعث نعوظ می شود. به تدریج داخل لوله تغییر فشار ایجاد می شود تا خون رسانی را به عروق خونی در آلت تناسلی به وجود می‌آورد. این اتفاق ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد تا مرد به نعوظ برسد. بعد از آن فرد می تواند لوله را خارج کند و با نعوظ ایجاد شده رابطه جنسی و نزدیکی را انجام دهد.

فواید استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم دارای فوایدی برای مردان است که از جمله موارد زیر را شامل می شوند:

1. بزرگی آلت تناسلی

یکی از مزایای استفاده از دستگاه وکیوم این است که مردانی که با سایز آلت تناسلی خود مشکلی دارند می توانند به راحتی در آن تغییراتی ایجاد کنند. استفاده از دستگاه وکیوم یکی از روش های غیر تهاجمی برای برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی مردان محسوب می شود. وکیوم قدرت بسیار بالایی در اثرگذاری بر روی سایز آلت تناسلی دارد. به همین دلیل خیلی از افراد آن را می خرند و استفاده می کنند. معمولا سه بار در هفته با پمپاژ ای که در درون دستگاه رخ می دهد می‌توان به سایز دلخواه خود رسید. هرچقدر که دستگاه گران تر و با کیفیتتر باشد تاثیر گذاری آن روی سایز آلت هم بیشتر خواهد شد.

2. بهبود عملکرد نعوظ

دیگر مزایای استفاده از دستگاه وکیوم برای نعوظ در مردان مسن است. پمپ آلت تناسلی یکی از روش‌های موثر است که برای حفظ نعوظ کمک کننده می باشد. وکیوم با کمک به افزایش گردش خون نقش موثری در رفع مشکل عملکرد نعوظ دارد. این دستگاه می‌تواند با انتقال خون بیشتر به سمت آلت تناسلی اکسیژن بیشتری را به آن برساند در نتیجه نعوظ قوی می‌شود تا بتواند بتواند عمل رابطه جنسی را انجام دهد.

3. افزایش میل جنسی

مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم آن است که میل جنسی و شور و اشتیاق آن را در مردان بالا می برد تا بتوانند رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند. اگر هم دچار اضطراب باشند مشکلات نعوظ بیشتری خواهند داشت. در نتیجه استفاده از دستگاه وکیوم یکی از راه های تقویت کننده برای نیاز جنسی افراد است و باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی خواهد بود.

4. عدم محدودیت سنی

دستگاه وکیوم باعث اطمینان خاطر افراد در هر رده سنی می شود. اختلال نعوظ به صورت موقتی و در بزرگسال به صورت مزمن بروز می کند. این دستگاه به صورتی است که افراد می‌توانند با هر سنی به راحتی از آن استفاده کنند.

حتماً می دانید که اختلال نعوظ دلایل روحی- روانی و فیزیکی دارد. مواردی مانند تنش شغلی و تنش خانوادگی و اوضاع نابسامان اقتصادی در ایجاد نعوظ اثر گذار می باشند. دستگاه وکیوم برای افرادی که چه دارای مشکلات فیزیکی و چه دارای مشکلات روانی هستند، مناسب است.

5. تاثیرگذار در روابط عاطفی

اختلال نعوظ بر رابطه با همسر تاثیر می گذارد و رضایت شریک جنسی تا حد زیادی به نعوظ مرد بستگی دارد. اختلال نعوظ باعث ایجاد فشار روانی روی مردان می شود و از طرفی کیفیت رابطه را هم تحت شعاع قرار می دهد. با استفاده از دستگاه وکیوم این مشکل تا حد زیادی قابل رفع می باشد و تا حدی به کاهش استرس در رابطه کمک می کند.

6. کم بودن عوارض دستگاه وکیوم مردانه

داروهایی که برای اختلال نعوظ استفاده می شوند مشکلاتی مانند افزایش فشار خون تا نعوظ طولانی مدت و دردناک ایجاد می کنند. مخصوصا برای کسانی که از لحاظ جسمی سابقه برخی بیماری های زمینه ای را دارند، بدتر می باشد. لذا مصرف قرص برای اختلال نعوظ بهتر است تحت نظر پزشک متخصص باشد اما استفاده از دستگاه وکیوم عارضه های جانبی انواع داروها را ندارد.

هر فردی می تواند به راحتی از دستگاه وکیوم استفاده کند. این دستگاه به شکل سیلندر است و به انتهایش یک پمپ دستی وصل شده و هم چنین یک فشارسنج کوچک هم دارد که فشار داخل سیلندر را نشان می دهد.

7. افزایش اعتماد به نفس مردان

اگر مردی نتواند به دلیل اختلال نعوظ و یا سایز آلت تناسلی خود، رابطه لذت بخشی با همسرش داشته باشد، دچار کمبود اعتماد به نفس و فشار روانی می شود. اما دستگاه وکیوم این قدرت را می دهد که فرد آلت سفت و محکمی داشته باشد و از طرفی باعث حجیم شدن و بزرگ شدن آلت تناسلی می گردد. بنابراین استفاده از این دستگاه به مرور در قدرت جنسی و اعتماد به نفس مردان موثر است.

8. به راحتی قابل خرید است

شما می توانید دستگاه وکیوم را به صورت اینترنتی سفارش دهید و یا با مراجعه به داروخانه آن را تهیه کنید. مردانی که از خرید این دستگاه به صورت حضوری شرم دارند می توانند خیلی ساده از طریق اینرنت آن را بخرند. 

دستگاه وکیوم مردانه

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم دارای عوارضی می باشد که شامل موارد زیر هستند:

1. ایجاد فشار زیاد از عوارض دستگاه وکیوم مردانه

فشار خیلی زیاد باعث آسیب های جدی مثل آسیب به سیستم عصبی ناحیه تناسلی و در برخی موارد ایجاد پارگی مویرگ های زیر پوست آن و همچنین خون مردگی و کبودی می گردد. هم چنین خطر خونریزی برای کسانی که از داروهای رقیق کننده هم استفاده می کنند چند برابر می باشد.

قبل از استفاده از دستگاه وکیوم بهتر است با پزشک متخصص خود در این باره مشورت نمایند. علاوه بر این توصیه می‌شود در هنگام مشورت با پزشک در مورد سوابق بیماری ها خود و بیماری های فعلی و همچنین داروهایی که استفاده می‌کنند یا حتی داروهای گیاهی گزارش دهند تا دچار عوارض جانبی و جبران ناپذیر دستگاه وکیوم نگردند.

2. از بین رفتن برانگیختگی

یکی دیگر از عوارض دستگاه وکیوم از بین‌رفتن برانگیختگی در رابطه جنسی است که به دلیل استفاده از دستگاه می باشد. بعضی از مردها هنگام استفاده از دستگاه وکیوم احساس خجالت و شرمندگی با همسر خود پیدا می کنند. این مورد در اوایل رابطه اتفاق می افتد و کاملا طبیعی است. بعضی از مردها هم به خاطر عدم یکنواختی نعوظ هنگام استفاده و شروع دخول ناراضی هستند اما اگر سایز واشر را درست انتخاب کنند می تواند تا حد زیادی به آنها کمک کند.

3.احساس بی حسی و کبودی در آلت

بی حسی و کبودی در ناحیه تناسلی مردانه که به علت انقباض بیش از حدی است که به خاطر استفاده از واشر نامناسب ایجاد می‌شود. به این نکته توجه کنید که داخل پکیج دستگاه های وکیوم معمولا تعدادی واشر لاستیکی برای قرار گرفتن دور آلت تناسلی وجود دارد تا مردان بتوانند متناسب با سایز آلت خود از سایز درست برای حفظ خلا درون سیلندر استفاده کنند.

4. عدم رعایت دستورالعمل ها

برخی از افراد به دلیل عدم رعایت در سطح دستورالعمل ها مخصوصاً اگر هم جراحی پروستات داشته باشند به خاطر نرسیدن به هدف مورد نظرشان آن موقع استفاده از این دستگاه دچار مشکل شده و ناامید می گردند. اما این را بدانید که اگر موقع اریکشن توان حفظ  نعوظ را ندارید می توانید از دستگاه وکیوم به عنوان یک راه حل برای مشکل خود استفاده کنید.

5. کشش بیضه ها

اگر از وکیوم های متفرقه در غیر استاندارد که طراحی مناسبی ندارد و اندازه حجم آنها نیز متناسب با هدف شما نیست، استفاده کنید، ممکن است بیضه های شما به داخل وکیوم کشیده شده و منجر به ایجاد درد بیضه بعد از رابطه گردند. بنابراین حتماً سعی کنید انتخاب صحیحی در اندازه واشر وکیوم مردانه داشته باشید.

6. کبودی و لکه های آبله مانند

اگر در انتخاب سایز واشر اشتباه کنید کبودی دور آلت در محل قرار گرفتن واشر وکیوم به وجود می آید. به دلیل تنگ بودن بیش از حد واشر برای اینکه احساس نعوظ بهتری داشته باشند این کار را انجام می دهند که در نهایت منجر به کبودی می‌گردد.

کبود و آبله مانند به علت پمپاژ سریع خون در حالت روی سطح تشکیل می شود اما زودگذر هستند و برطرف می‌شوند و حتی دردی هم ندارند. اگر این نقاط قرمز رنگ را موقع خلا مشاهده کردید هر چه سریع تر آنها را را متوقف کنید و اگر دچار کبودی شدید و درد زیاد شدید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. برای پیشگیری از این مشکلات پمپاژ خلا را به آرامی انجام داده و در هر مرتبه چند ثانیه هم مکث کنید. رعایت دستورالعمل ها کمک به تغییر شکل بافت آلت و نعوظ بهتر می گردد.  

  • منبع
  • هنر زندگی

۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید