امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266888
۱۲۳۱
۱
۰
نسخه چاپی
برایان تریسی

قانون کارآیی جبری

برای رسیدن به شادمانی و خوشبختی باید بدانید که چه می کنید و از چه حدی از توانمندیهای خود استفاده می نمایید. باید احساس کنید که تحت تاثیر کارتان به چالش کشیده شده اید. باید کاری را که دوست دارید، انجام بدهید. کارتان را دوست بدارید و با تمام وجود کار کنید

قانون کارآیی جبری
 

قانون کارآیی جبری

در مدت زمان محدود، باید به مهم ترین کارهایتان بپردازید. به عبارت دیگر، می توان گفت هرگز برای انجام دادن همه کارها به اندازه کافی وقت نیست. اما همیشه برای انجام دادن مهم ترین کار وقت وجود دارد.

هرچه کاربیشتری داشته باشید، احتمال اینکه مجبور باشید با بیشترین کارآیی کارکنید افزایش می یابد. باید به دقت بیشتری بیندیشید و تحلیل کنید. باید انرژی محدود ذهنی و جسمانی خود را صرف کارهایی کنید که در موفقیت شما نقش و سهم حیاتی دارند.

اولین نتیجه منطقی قانون کارآیی جبری

هرچه کارتان بیشتر بگیرد و موفق تر شوید، این نتیجه منطقی بیشتر در مورد شما صدق می کند. اگر برای انجام دادن کارهایتان به اندازه کافی وقت داشته باشید، احتمالاً یا کارتان به اندازه کافی زیاد نیست، یا کمتر از حدی که باید حقوق می گیرید و یا به قدر کافی موفق نیستید. اگر موفق باشید، همیشه کارتان بیش از اندازه است و وقت هم به اندازه کافی ندارید.

دومین نتیجه منطقی قانون کارآیی جبری

با تلاش کردن برای انجام دادن کار بیش از حد، می توانید کارآیی خود را اندازه بگیرید. تنها با تلاش کردن برای پیمودن طولانی ترین راههای ممکن متوجه می شوید که تا کجا می توانید بروید.

برای رسیدن به شادمانی و خوشبختی باید بدانید که چه می کنید و از چه حدی از توانمندیهای خود استفاده می نمایید. باید احساس کنید که تحت تاثیر کارتان به چالش کشیده شده اید. باید کاری را که دوست دارید، انجام بدهید. کارتان را دوست بدارید و با تمام وجود کار کنید.

سومین نتیجه منطقی قانون کارآیی جبری

این نکته مهم درباره موفقیت تجاریاست که در کارآیی شخصی و مدیریت زمان نقش اساسی را بازی می کند. باید همیشه از خود بپرسید: در حال حاضر ارزشمندترین طرز استفاده از زمان برای من چیست؟

سعی کنید در هر لحظه تنها روی موضوعی کار کنید که جواب سوال فوق باشد. پیوسته از خود بپرسید: در حال حاضر ارزشمندترین طرز استفاده از زمان برای من چیست؟

چگونه می توانید بی درنگ از این قانون استفاده کنید

1- به خاطر داشته باشید، در هر لحظه تنها یک کار را می توانید انجام دهید. قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، لحظه ای بیندیشید. مراقب باشید کاری که می کنید ارزشمندترین کاری باشد که در لحظه می توانید انجام بدهید. هر کار دیگری که بکنید، تلف کردن وقت است.

2- ارزشمندترین کاری که برای سازمان خود می توانید انجام بدهید، چه کاری است؟ این کار هرچه باشد، آن را قبل از کارهای دیگر انجام بدهید.

چرا به شما حقوق می دهند؟ چه انتظارات ملموسی از شما دارند؟ و از جمع همه نتایجی که می توانید به دست آورید، مهم ترین آنها برای حرفه تان در این لحظه چه کاری است؟ جواب هرچه باشد، باید بیشترین انرژی خود را مصروف آن کار بکنید.

بیشتر بخوانید:

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت اول - قوانین)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت دوم - قانون علت و معلول)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت سوم - قانون باور)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت چهارم - قانون انتظارات)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت پنجم - قانون جذب)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت ششم - قانون همخوانی و مطابقت)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت هفتم- قوانین موفقیت)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت هشتم - قانون کنترل)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت نهم - قانون تصادف)

100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت دهم - قانون مسئولیت)

 100 قانون برایان تریسی برای موفقیت در تجارت (قسمت یازدهم - قانون جهت)

 قانون جبران

قانون خدمت

قانون تلاش به کار رفته

قانون جبران بیشتر

قانون تدارک

 

تهیه کننده: عاطفه کریمی

منبع: 100 قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت - برایان تریسی

پایگاه خبری حقوق نیوز - کسب و کار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید