امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266381
۳۸۲۸۷
۴۵
۰
نسخه چاپی

اولین رابطه جنسی برای خانم ها در شب عروسی چگونه است؟

اولین رابطه جنسی زن و مرد، در صورتی که در شرایط مناسب، و بدون استرس و ترس و خستگی و در محیطی آرام اتفاق بی افتد معمولا بدون درد و عوارض خواهد بود.

اولین رابطه جنسی برای خانم ها در شب عروسی چگونه است؟

اولین رابطه جنسی خانم ها در شب عروسی

اولین رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های زوجین جوان است. برای بیشتر افراد، اولین رابطه جنسی تجربه راحتی نیست و ممکن است با احساس ترس، اضطراب، گناه و .. همراه باشد. توجه داشته باشید که اولین رابطه جنسی مسیر زندگی زناشویی شما را مشخص می‌کند و بر روابط آینده شما و حتی رابطه عاطفی‌تان تاثیر می‌گذارد به همین دلیل باید آن را جدی بگیرید.

بسیاری از زوج‌های جوان بلافاصله بعد از عقد اقدام به برقراری اولین رابطه زناشویی خود می‌کنند. این کار هیچ اشکالی ندارد؛ اما بهتر است فرهنگ و خواسته‌های خانواده‌های خود را نیز مدنظر داشته باشید. همچنین از آن‌جایی که احتمال بارداری در اولین رابطه جنسی نیز وجود دارد، بهتر است اطلاعات خود در مورد جلوگیری از بارداری را افزایش دهید تا خطر بارداری ناخواسته کاهش یابد. همچنین اطلاعات کافی در مورد نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی را به دست آورید تا بهترین نتیجه و تجربه حاصل شود.

دو مدل آمیزش جنسی برای شب عروسی

آميزش نوع اول

این ساده‌ترین نوع آمیزش است که اکثر افراد برای اولین بار آن را انجام می‌دهند بدین صورت که زن در زیر قرار می‌گیرد و پا‌های خود رو به اندازه‌ای که احساس راحتی کند باز می‌نماید تا باز شدن دهانه مهبل، آغاز نزدیکی را راحت‌تر کند و مرد در میان پا‌های زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می‌دهد.

چنانچه مرد دو دست خود را بصورت ستون در طرفین سینه زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن را تحمل کند، نتیجه بهتری عاید می‌شود چرا که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری خواهد داشت و البته حس لامسه زن هم بدلیل تماس قسمت‌های بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می‌شود. البته در آغوش گرفتن و لمس کامل بدن، هرچند لحظه یکبار نیز مفید خواهد بود.

آميزش نوع دوم

دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس را با هم دارند. در این نوع آمیزش زانو‌ها و کف دستان زن روی زمین قرار می‌گیرد و دست‌ها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دست‌ها و زانو‌ها تقسیم می‌شود. مرد در پشت زن، روی زانو‌ها قرار گرفته و عمل دخول را انجام می‌دهد. این روش چنانچه روی تخت انجام می‌شود بهتر است که زن در لبه‌های تخت قرار گیرد به شکلی که روی تخت دراز کشیده و پا‌های او روی زمین باشد و مرد بصورت ایستاده دخول را انجام دهد تا امکان تحرک بیشتری داشته باشد.

با انواع پوزیشن های رابطه جنسی آشنا شوید!

اولین رابطه جنسی

دو نوع درد در هنگام اولین رابطه جنسی

درد به علت پاره شدن پرده بکارت

این درد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است و آن ازاله بکارتی است که در ۴-۵ سانتیمتری داخل واژن قرار دارد. برای کنترل یا کاهش درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می‌شود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه درد را بالا می‌برد و باعث می‌شود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد.

به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمی‌کند یا درد بسیار جزئی خواهد بود اگر هم بیش از حد روی این موضوع حساس شده اید می‌توانید خود را با اسپری لیدوکائین راحت کنید به این صورت که پرده بکارت را با اسپری بی حس کنید و پس از ۴-۵ دقیقه دخول کامل کنید و مطمئن باشید که همسر شما حتی احساس هم نمی‌کند.

خوب است بدانید پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است. البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمیشود. در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا ۳ روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود.

درد به علت دخول

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن می‌باشد. شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می‌کنید، زور بیشتری بکار می‌برید تا بتوانید دیواره‌های بادکنک را از هم باز کنید. این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می‌شود. واژن برای اولین بار می‌خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می‌کند. برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می‌شود از ژل لوبریکانت نیز استفاده نمود.

 جلوگیری از بارداری در اولین رابطه جنسی

 توجه داشته باشید که شما می‌توانید حتی در اولین رابطه جنسی خود نیز باردار شوید. اگر می‌خواهید از بارداری جلوگیری کنید، چندین گزینه پیشگیری وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با توجه به تمایل خود یا با مشورت پزشک به کار ببرید. از جمله این راهکارهای پیشگیری از بارداری ناخواسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاندوم زنانه و مردانه

• قرص ضدبارداری

دستگاه آی یو دی

استفاده از کاندوم و قرص ضدبارداری بیش‌تر رایج است. کاندوم به دو شکل مردانه و زنانه در بازار موجود است. کاندوم مردانه که از جنس لاتکس است را باید پس از برانگیخته شدن آلت روی آن کشیده و سپس شروع به برقراری رابطه جنسی کرد. کاندوم زنانه باید داخل واژن قرار بگیرد. این نوع کاندوم دارای دهانه بازی است که باید خارج از دهانه واژن قرار بگیرد. از آن‌جایی که استفاده از کاندوم مردانه بسیار راحت‌تر از کاندوم زنانه است، طرف‌داران بیشتری دارد. همچنین ضریب خطای بارداری کاندوم مردانه بسیار کمتر از کاندوم زنانه است.

اولین رابطه جنسی

نکات مهم در برقراری اولین رابطه جنسی

توجه به نظافت شخصی و بهداشت رابطه جنسی

توجه به نظافت شخصی و مسائل بهداشتی اهمیت زیادی دارد. برای جلوگیری از بروز بیماری‌های مقارتبی مانند سوزاک، ایدز، سیفلیس و زگیل‌های تناسلی ... و جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته از کاندوم استفاده کنید. گاهی برخی افراد خجالت می  کشند استفاده از کاندوم را مطرح کنند؛ چون می‌ترسند شریک جنسی خود را ناراحت کنند. حتی ممکن است طرف مقابل شما بهانه‌هایی از این دست که «من با کاندوم راحت نیستم یا لذت نمی‌برم" یا "مگه به من اعتماد نداری و می‌ترسی که مریضی داشته باشم» بخواهند شما را منصرف کنند.

توافق بر سر مسائل جنسی

با این حال باید پیش از برقرای رابطه جنسی درباره این مسائل با یکدیگر به توافق برسید، گذشتن از آن چه که واقعا برای شما اهمیت دارد و خواسته شماست می‌تواند در آینده باعث سرخوردگی‌تان شود. به همین جهت بر داشتن مهارت‌های ارتباطی مانند نه گفتن و جرات‌مندی بسیار تاکید می‌شود. در نهایت یک مکان مناسب انتخاب کنید که بدون استرس بتوانید رابطه جنسی داشته باشید در غیر این صورت آن طور که انتظار دارید لذت نخواهید برد. برقراری رابطه جنسی لذت بخش برای هر دو زوج نیاز به آموزش و کسب آگاهی دارد.

در نظر گرفتن مکان مناسب

برای برقراری اولین رابطه جنسی محیطی آرام و آشنا لازم است تا از استرس و نگرانی زوجین بکاهد.زوجین می توانند به سلیقه خود بهترین و راحت ترین مکان را انتخاب کنند تا احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

آشنایی با انواع شیوه های رابطه جنسی

رابطه جنسی انواع مختلفی دارد. قبل از برقراری اولین رابطه جنسی با همسرتان بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شوید.صحبت کردن با همسرتان قبل از رابطه و شناخت علاقه او به لذت بیش تر کمک می کند.

شناخت انواع بیماری ها و وسایل پیشگیری

بیماری هایی وجود دارد که در حین مقاربت می تواند کیفیت زندگی زنانشویی را تغییر دهد. لازم است افراد از راه های پیشگیری و خطرات حین مقاربت آگاهی داشته باشند. بیماری های مقاربتی درد دخول را افزایش می دهند. بنابراین لازم است آن ها را بشناسیم تا در اسرع وقت به متخصص رجوع کنیم.

داشتن معاشقه قبل از رابطه جنسی

قبل از برقراری رابطه جنسی زوجین بهتر است با یکدیگر با کلمات محبت آمیز صحبت کنند. یکی از مهم ترین عواملی که رابطه را لذت بخش می کند، عشق و ابراز علاقه زوجین به یکدیگر است که استرس را هم تا حدود زیادی کاهش می دهد.

  • منبع
  • ستاره
  • هنر زندگی
  • پذیرش 24

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید