امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280063
۱۰۳۹
۱
۰
نسخه چاپی

6 نکته برای پریودهای بدون دردسر در تابستان

6 نکته برای پریودهای بدون دردسر در تابستان

تابستان مجموعه ای از مشکلات همراه با بثورات و تعریق زیاد را به همراه دارد. این نکات می تواند به شما کمک کند پریودی شاد داشته باشید.

تابستان زمانی که عادت ماهانه دارید می تواند ناراحت کننده باشد. گرمای سوزان و عرق به این معنی است که شما باید مراقب بهداشت واژن خود باشید و مطمئن شوید که سالم و شاد خواهید بود. اجازه دهید نکات مهمی را به شما بگوییم که باید در آن روزهای آفتابی که پریود هستید، رعایت کنید.

در اینجا چند نکته برای فصل تابستان آورده شده است:

1. از پوشیدن دو پد به طور همزمان خودداری کنید

آن دسته از زنانی که جریان شدید جریان خون دارند تمایل دارند 2 پد را به طور همزمان بپوشند. آنها فکر می کنند که انجام این کار به جلوگیری از لک شدن لباس و کنترل جریان کمک می کند. با این حال، این یک افسانه است زیرا می تواند باعث ایجاد عفونت در ناحیه واژن شود. یک گزینه بهتر برای این کار این است که یک پد استفاده کنید و در عوض اگر جریان بیشتر بود، پد را زودتر عوض کنید.

2. ناحیه واژن را تمیز نگه دارید

برخی از زنان برای شستشوی واژن از محصولات حاوی مواد شیمیایی استفاده می کنند. اما، دوش کردن یک نه شدید است. به یاد داشته باشید که واژن یک عضو خود تمیز شونده است. به جای استفاده از محصولات مضر، آب ولرم را برای شستن ناحیه انتخاب کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از عفونت، پدها یا تامپون های خود را به طور مرتب پس از 4-6 ساعت تعویض کنید.

3. بهداشت کلی را رعایت کنید

در کنار بهداشت قاعدگی، باید از بهداشت کلی خود نیز مراقبت کنید. عفونت های واژن و مجاری ادراری (UTIs) معمولا در تابستان دیده می شود. حتی تحریک پوست، بثورات پوستی، قرمزی و خارش ناشی از تعریق می تواند آرامش ذهن را از بین ببرد. سعی کنید حداقل دو بار در روز دوش بگیرید و مدت طولانی در لباس های عرق کرده نمانید. لباس‌های نخی بپوشید که مناسب پوست هستند. از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.

4. نوار بهداشتی و تامپون در سفر همراه داشته باشید

اگر در حال لذت بردن از تعطیلات خود هستید، برای یک پریود اعلام نشده آماده باشید! تامپون ها و پدها را به همراه داشته باشید تا مرتباً تعویض شوند که شما را شاداب و بدون نگرانی نگه می دارد.

5. استراحت کافی

در طول قاعدگی ورزش نکنید. مراقب بدن خود باشید و از کمپرس گرم برای کنترل گرفتگی و درد شکم استفاده کنید.

6. بدون واماندن ورزش کنید

چند یوگا سبک، پیاده روی، یا تمرینات قلبی متوسط انجام دهید. اما، ورزش های سنگین وزنه برداری را کاهش دهید تا از اعمال بیش از حد و خستگی در دوران قاعدگی جلوگیری کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید