امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263657
۹۸۵
۱
۰
نسخه چاپی

پرستار آلمانی که 106 بیمار را به قتل رسانده است

اعترافات تازه پرستار قاتل:پرستار آلمانی که به اتهام قتل دو بیمار به حبس ابد محکوم شده بود تازه اعتراف کرده است که 106 نفر دیگر را به همان شیوه به قتل رسانده است.

قتل 106 بیمار

پرستار آلمانی که پیشتر برای قتل دو بیمار در شمال آلمان به حبس ابد محکوم شده بود، در جدیدترین اعترافات خود به قتل 106 تن دیگر اعتراف کرد. چنانچه اتهامات جدید این پرستار ثابت شود، او به مرگبارترین قاتل سریالی آلمان تبدیل خواهد شد.دادگاه عمومی آلمان در روز دوشنبه از طرح اتهامات جدید علیه «نیلز هوگل» خبر داد که در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران زندان خود است. به گفته دادستان، بر اساس مدارک دریافت شده، او متهم به قتل حداقل 106 فرد دیگر با تزریق مواد سمی ( محرک قلب) است.

«نیلز هوگل» در سال ۲۰۰۶ به جرم اقدام به قتل و در سال ۲۰۱۵ به جرم قتل محکوم شده بود. بستگان بیمارانی که در کلینیک محل کار نیلز هوگل، پرستار ۴۰ ساله، از دنیا رفته‌ بودند، بعد از محکومیت او در سال ۲۰۱۵، خواستار ادامه تحقیقات پلیس شدند.او اتهام تزریق عمدی مواد کشنده به بیماران دو درمانگاه را پذیرفته است. هوگل این کار را می کرده تا سپس با  تلاش برای نجات بیماران به قهرمان تبدیل شود.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایران آنلاین
  • شبکه خبر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید