امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288616
۶۴
۱
۰
نسخه چاپی

القسام از کشته‌ شدن ۷ اسیر دیگر خبر داد

سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در پیامی تلگرامی از کشته شدن هفت اسیر صهیونیست دیگر در نوار غزه خبر داد.

القسام از کشته‌ شدن ۷ اسیر دیگر خبر داد

سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در پیامی تلگرامی از کشته شدن هفت اسیر صهیونیست دیگر در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد: ما قبلا اعلام کرده بودیم که ارتباطمان با مبارزانمان که از تعدادی از اسرای دشمن در نوار غزه محافظت می‌کنند، قطع شده‌است و احتمال می‌دهیم که تعدادی از اسرا در نتیجه بمباران‌های ارتش صهیونیستی کشته شده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی افزود: پس از بررسی دقیق طی هفته‌های اخیر، شهادت تعدادی از مجاهدانمان و کشته شدن هفت نفر از اسرای دشمن در نوار غزه در نتیجه بمباران‌های دشمن صهیونیستی محرز شد، از جمله:
۱- حاییم جیرشون بیری

۲- یورام إتاک میتزجر

۳- أمیرام إسرائیل کوبر

اسامی چهار کشته دیگر را پس از تایید هویتشان متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

ابو عبیده افزود: تاکید می‌کنیم که تعداد اسرای دشمن که در نتیجه عملیات‌های نظامی ارتش اشغالگران در نوار غزه کشته شده‌اند، ممکن است از هفتاد نفر فراتر رود و ما همواره بر حفظ جان اسرا اصرار داشتیم، اما مشخص است که سران دشمن عمدا اسرای خود را می‌کشند تا از این پرونده خلاص شوند.

سخنگوی القسام ادامه داد: در عین حال تاکید می‌کنیم بهایی که در مقابل پنج یا ۱۰ اسیر زنده می‌گیریم، همان بهایی است که در برابر تمامی اسرا در صورتی که در بمباران‌های دشمن کشته نمی‌شدند، می‌گرفتیم.

یک منبع برجسته در گردان‌های القسام نیز روز جمعه اعلام کرد که یکی از زندانیان که در اثر بمباران و شلیک ارتش اشغالگر کشته شده، از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر است.

این منبع گفت که یکی از اسیران کشته شده در زمانی که در بازداشت القسام بود اعتراف کرد که از دوستان نزدیک نتانیاهو بوده‌است.

القسام در این باره گفت: نتانیاهو دوستانش را رها کرد تا به تنهایی و بدون نجاتشان با سرنوشت خود روبرو شوند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید