امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288426
۷۹
۱
۰
نسخه چاپی
فرمانده کل ارتش

با وجود سپاه هیچ قدرتی تاب رویارویی با ایران را ندارد

با وجود سپاه هیچ قدرتی تاب رویارویی با ایران را ندارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیام‍های جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل و فرماندهان نیروهای سپاه پاسداران، دبیر شورای عالی امنیت ملی و تعدادی از مسئولان سپاه پاسداران، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی بمناسبت روز پاسدار به این شرح است: «  بسم الله الرحمن الرحیم. روز پاسدار که با میلاد سراسر نور حضرت اباعبد الله‍الحسین علیه السلام در سوم شعبانالمعظم، مزین و معین شده، مفاهیم عمیق سیره حسینی پاسداران انقلاب اسلامی را متجلی می‌سازد.

تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار، یادآور خدمات کم‍نظیر آن نهاد مردمی است که در روزهای دشوار حفظ انقلاب از سرچشمه جوشان و روح مصفای مقتدای عارفان، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سیراب گشت، در پرتو رهنمودهای روشنگرانه حضرت امام خامنه‍ای عزیز، بالنده شد و با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‎های مهم و حساس داخلی و بین المللی از تقابل با دشمنان و استکبار ستیزی تا خدمات بی‍شمار به مردم در سایه تلاش و تربیت ایثارگرانی با روحیه انقلابی  و شهادت طلبی، افتخارات بسیار آفرید.

سپاه واقعیتی شکل گرفته از متن و بطن انقلاب، و نمادی از تولی وتبری است. نهادی انقلابی که با انقلاب پدید آمد با انقلاب رشد کرد و تا همیشه با انقلاب و انقلابی خواهد ماند .

دشمنان استقلال و اقتدار نظام، بارها با شگردها و دروغ پراکنی‌ها ، سعی در مخدوش کردن چهره سپاه داشته اند اما بدانند این شجره طیبه و مولود انقلاب با توکل به خدای متعال و همدلی و اتحاد ارتش و سپاه، به عنوان ید واحده، روز به روز قوی تر و منسجم‌تر شده و با این ترکیب مقدس هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با این کشور و مردم را نخواهد داشت.

با تبریک این روز و عید خجسته به فرماندهان و همرزمان و برادران عزیز خود در سپاه پاسداران، توفیقات روز افزون سپاه مقتدر و مردمی را در پرتو راه نورانی سرور آزادگان سیدالشهدا علیه السلام و رهبری زعیم عالیقدر و فرمانده حکیم و دور اندیش انقلاب اسلامی از خدای بزرگ مسئلت دارم.»

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید