امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287594
۱۴۰
۱
۰
نسخه چاپی

تعداد شهدای جنگ اسرائیل علیه غزه به 8 هزار نفر رسد، 3200 کودک در میان شهدا

تعداد شهدای جنگ اسرائیل علیه غزه به 8 هزار نفر رسد، 3200 کودک در میان شهدا

به گزارش الجزیره به نقل از حقوق نیوز در بیست و سومین روز از جنگ غزه، اسرائیل چندین منطقه را از طریق هوایی، دریایی و زمینی بمباران کرد و حملات آن ده ها شهید و مجروح در جنوب و مرکز نوار غزه تحت محاصره را به همراه داشت و تعداد شهدا را به بیش از 8000 نفر رساند. به گفته وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 3200 کودک می باشند تعداد زخمی ها نیز به 20000 نفر افزایش یافته است.

گردان های القسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) - اعلام کرد که آخرین تلاش اسرائیل برای حمله زمینی به غزه را دفع کرده است.

با تاکید بر اینکه بهای آزادی زندانیان خود، آزادی تمامی اسرای فلسطینی است، یحیی سینوار، رئیس حماس در غزه نیز تأیید کرد که جنبش فورا آماده توافقی برای آزادی تمامی اسرای فلسطینی تحت اشغال اشغالگران در ازای تمامی اسیران مقاومت است.

در حالی که بحران انسانی در غزه همچنان رو به وخامت است، در چند ساعت گذشته، احیای نسبی شبکه های ارتباطی و اینترنتی گزارش شده است.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نیروهایش مرحله دوم جنگ را با آغاز عملیات زمینی آغاز کردند، با این حال، او و دیگر مقامات اسرائیلی از ادامه مذاکرات در مورد تبادل احتمالی زندانیان خبر دادند.

انتهای پیام

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید