امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286201
۱۲۷
۱
۰
نسخه چاپی

تیم اسرائیلی برای شرکت در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی وارد عربستان شد

شبکه اسرائیلی «کان» گزارش داد که تیم فیفای اسرائیل که متشکل از سه بازیکن و یک مربی به همراه مدیر تیم با گذرنامه‌های اسرائیلی دیروز جمعه از طریق امارات وارد خاک عربستان سعودی شدند تا در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی شرکت کنند.

تیم اسرائیلی برای شرکت در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی وارد عربستان شد

تیم فیفای رژیم اسرائیل با موافقت عربستان سعودی برای مشارکت در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی وارد این کشور شدند.

شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که تیم فیفای رژیم اسرائیل که متشکل از سه بازیکن و یک مربی به همراه مدیر تیم  با گذرنامه‌های اسرائیلی دیروز جمعه از طریق امارات وارد خاک عربستان سعودی شدند.

تسویکا کوسمان، مدیر تیم رژیم صهیونیستی در این زمینه اظهار داشت، اکثر اوقات با مقامات فدراسیون بین‌المللی «فیفا» در تماس بوده تا مطمئن شود، مسئولین عربستان سعودی به اعضای تیم اسرائیلی اجازه ورود به عربستان را برای شرکت در مسابقات خواهند داد.

رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی است، کارشناسان و تحلیلگران سیاسی بر این باورند که رژیم اسرائیل ورزش را بهانه قرار داده تا بتواند از این طریق پروژه عادی سازی روابط با عربستان را پیش ببرد.

بر اساس گزارش کان، تیم اسرائیلی نامه‌ای از اتحادیه ورزش‌های الکترونیک عربستان سعودی دریافت کرد که به تیم اسرائیلی اجازه ورود به خاک این کشور برای مشارکت در این مسابقات را می‌‌داد. هرچند که در این نامه به نام «اسرائیل» هیچ اشاره نشده است، اما در آن نامه گفته شده که همه تیم‌ها می‌توانند برای شرکت در مسابقات وارد خاک عربستان سعودی شوند.

مدیر تیم رژیم صهیونیستی درباره حضورشان در ملأ عام و حین مسابقات نیز گفت: ما در نظر نداریم نمادهای اسرائیل را در طول مسابقات مخفی کنیم، ولی احتمالا نمادهای اسرائیل را در خیابان‌ها به نمایش نخواهیم گذاشت.

ورزش الکترونیکی ورزشی است که متکی بر وسایل الکترونیکی و واقعیت مجازی است و حرکت‌های فیزیکی در آن واقعی نیست و به صورت بازی‌های ویدئویی است.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید