امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285461
۱۵۹
۱
۰
نسخه چاپی

حمله تند «کیهان» به مادر کیان پیرفلک

کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!

حمله تند «کیهان» به مادر کیان پیرفلک

کیهان نوشت: همسو نبودن خوزستانی‌ها با جریان اغتشاشات سال گذشته؛ اهریمن صفتان را برآن داشت تا پروژه ویژه‌ای را برای منطقه سوق‌الجیشی خوزستان رقم بزنند و آن چیزی نبود جز جنگ قومیتی!

تروریست‌ها و رسانه‌های معاند که به خون و کشتار افراد برای تحریک عواطف نیاز مبرم داشتند از همان لحظه نخست تمرکز خود را روی نوجوانی به نام «کیان پیر فلک» قرار دادند و با استفاده از نام این کودک معصوم و همراهی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر او با معاندان، زمینه چند تجمع و آشوب را فراهم کردند.

مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!

نفرت پراکنی این زن علیه جمهوری اسلامی با حمایت شبکه گسترده رسانه‌ای دشمن در تمام این مدت ادامه داشت تا اینکه به مناسبت سالروز تولد کیان پیر فلک، رسانه‌های معاند نسبت به انتشار فراخوان تجمع در محل آرامگاه وی در روستای پرچستان ایذه اقدام و عده‌ای در این مکان تجمع کردند.

نیروی انتظامی بنا بر وظیفه قانونی و صرفاً برای تأمین نظم و امنیت تجمع در محل حضور یافت تا مبادا حادثه‌ای امنیتی رُخ دهد، اما در همان ساعات اولیه مراسم؛ پسرعموی مادر «کیان پیرفلک» در حرکتی ناجوانمردانه با خودروی تیبا مأموران نیروی انتظامی را مورد اصابت قرار داد که باعث شهادت یک مامور انتظامی و همچنین جراحت یک سرباز شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید