امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285589
۱۱۸
۱
۰
نسخه چاپی

حمله روزنامه دولت به خبرنگاران به دلیل پوشش اظهارات فرمانده انتظامی مازندران/ از ضدانقلاب الگو گرفتند

حتی با رجوع به منبعی که ایران‌اینترنشنال معرفی کرده و مشاهده ویدیوی کامل فرمانده انتظامی مازندران می‌فهمیم که موضوع سخنان او «زورگیران» بوده و ماجرا اصلاً ربطی به مسأله حجاب نداشته است.

حمله روزنامه دولت به خبرنگاران به دلیل پوشش اظهارات فرمانده انتظامی مازندران/ از ضدانقلاب الگو گرفتند

ایران نوشت: اواخر هفته گذشته بود که رسانه ضدانقلاب ایران‌اینترنشنال در ساعات ابتدایی صبح با انتشار یک ویدیوی 40 ثانیه‌ای از فرمانده انتظامی جدید استان مازندران، ضمن تقطیع سخنان او و قلب معنا، مدعی شد که «زنان بی‌حجاب» مخاطب سخنان سردار مفخمی هستند.

در شروع این ویدیو، سردار مفخمی در حال گفت‌وگو با یک افسر نیروی انتظامی است که خطاب به او می‌گوید:«هرکسی که خواست در استان ما ناهنجاری بکند، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش با من.» بلافاصله پس از ایران‌اینترنشنال، رسانه تلگرامی «سلام» متعلق به جریان اصلاح‌طلب حامی حسن روحانی پیش از ظهر اقدام به بازنشر ویدیو می‌کند و سپس رسانه‌های دیگر این جریان و چهره‌های قلم‌به‌دست آنان تا دو روز برمبنای همان دروغ اولیه به قصه‌سرایی پرداختند.

حتی با رجوع به منبعی که ایران‌اینترنشنال معرفی کرده و مشاهده ویدیوی کامل فرمانده انتظامی می‌فهمیم که موضوع سخنان او «زورگیران» بوده و ماجرا اصلاً ربطی به مسأله حجاب نداشته است.

سردار مفخمی در این کلیپ که اصل آن 55 ثانیه است و در ابتدای آن تصریح می‌شود که موضوع درباره «سارقان و زورگیران جاده هراز» است، می‌گوید: «دستگیری متهم دارید؟» افسر پاسخ می‌دهد: «سارقان موتورسیکلت و زورگیران»؛ مفخمی بلافاصله می‌گوید: «احسنت...قاطعانه و محکم هرکسی که خواست در استان ما ناهنجاری بکند، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش با من.»

فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آنها شده‌اند.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید