امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287465
۱۲۵
۱
۰
نسخه چاپی

ده ها هزار سرباز اسرائیلی در حمله زمینی شرکت خواهند کرد | افزایش تعداد کشته شدگان ارتش اشغالگر

ده ها هزار سرباز اسرائیلی در حمله زمینی شرکت خواهند کرد | افزایش تعداد کشته شدگان ارتش اشغالگر

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از افسران ارشد اسرائیلی تایید کرد که ده ها هزار سرباز اسرائیلی در حمله زمینی به غزه شرکت خواهند کرد.

اوایل روز شنبه، ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که با افزایش انتظارات برای تهاجم قریب الوقوع به نوار غزه، بیش از یک هفته پس از عملیات سیل الاقصی، برای عملیات زمینی بزرگ آماده می شود.

ارتش اسرائیل - در بیانیه‌ای - گفت که نیروهایش در سراسر اسرائیل مستقر شده‌اند و آمادگی‌های عملیاتی را برای مراحل بعدی جنگ، با تمرکز بر عملیات‌های زمینی بزرگ افزایش می‌دهند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اسامی هفت سرباز دیگر کشته شده در روزهای اخیر را منتشر و تعداد کشته شدگان خود را از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۲۸۶ نفر اعلام کرد.

ارتش اشغالگر همچنین گفته است: یک سرباز زن «بر اثر خلل عملیاتی» در نزدیکی مرز لبنان کشته شد.

رادیو ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان عملیات نظامی نیروهای صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان، یک سرباز زن کشته و یک سرباز مرد زخمی شده است.

بامداد روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳، گردان‌های القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی با شلیک بیش از ۵۰۰۰ موشک از نوار غزه خبر داد. مبارزان فلسطینی همچنین در یک عملیات ویژه به تعدادی شهرک‌های اطراف غزه حمله کردند و با نیروهای اشغالگر درگیر جنگ خیابانی شدند و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کردند، همچنین تعدادی از سربازان و شهرک نشینان را اسیر کردند و خودروهای اشغالگران را تحت کنترل خود درآوردند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید