امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287892
۱۱۴
۱
۰
نسخه چاپی
با صدور پیام تسلیت در پی شهادت ۱۱ تن در حادثه تروریستی راسک

رئیس قوه قضائیه: تمام اقدامات لازم را برای به کیفر رساندن تروریست ها به عمل آورید

رئیس قوه قضائیه: تمام اقدامات لازم را برای به کیفر رساندن تروریست ها به عمل آورید

رئیس قوه قضائیه طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  مرکز رسانه قوه قضائیه، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح ذیل است:
« بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ( آل عمران/ ۱۶۹)

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان،  برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است، مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.»

به گزارش ایسنا، در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک که شب گذشته رخ داد، ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند و ۶ نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید