امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286953
۱۶۲
۱
۰
نسخه چاپی

رئیسی : بساط کشف حجاب حتما جمع خواهد شد/ هیچ نگران نباشید

رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد.

رئیسی : بساط کشف حجاب حتما جمع خواهد شد/ هیچ نگران نباشید

رئیس جمهور پیام شهیدان را خاموش نشدنی عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیام شهدا حاوی امنیت، آرامش و ایستادگی در راه خداست، گفت: بساط کشف حجاب جمع می‌شود.

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران افزود: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند، زیرا ضرورت‌های جامعه را شناختند و آماده خطرپذیری برای ایفای نقش شدند.

وی با اشاره به اینکه تصاویر نورانی شهدا پیام‌های مختلفی را در فضا طنین‌افکن کرده‌اند، بیان داشت: پیام شهیدان پیام خداپرستی، عدالت‌خواهی و حق‌خواهی، دفاع از مظلوم و خروش بر ظالم و حفظ ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و اطاعت از، ولی است.

رئیس جمهور ادامه داد: چهره سیاسی در جامعه کسی است که ضرورت‌ها و نیاز‌های جامعه را بشناسد و خود را برای رفع این نیاز‌ها آماده کند و در این عرصه آماده خطر کردن و پذیرفتن خطرات باشد نه فقط برای امنیت ایران اسلامی بلکه برای امنیت منطقه جانفشانی کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه حضور نیرو‌های ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم، امنیت ساز شد، اظهار داشت: حضور نیرو‌های ما در جای جای این منطقه امنیت ساز است و برخلاف دشمن و بیگانگان که حضورشان امنیت را به خطر می‌اندازد هرجا ایران حضور یافت حضورش امنیت ساز بود.

وی یادآورشد: حضور بیگانگان حتما در منطقه امنیت ایجاد نمی‌کند.

رئیس جمهور هشدار داد که ما امروز مبتلا به جاهلیت مدرن هستیم، جاهلیتی که مجهز به امپراتوری رسانه است و جلوه‌ای که می‌تواند جاهلیت مدرن را بر ملا کند و نقاب را از چهره کنار بزند، قدرت خون شهیدان است.

وی با یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز خون شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و نام، یاد، راه و آرمان این شهید بزرگوار در جامعه انسان‌سازی می‌کند. باید برای شنیدن پیام خون شهیدان گوش شنوا داشت. پیام شهیدان پیام حق خواهی، حفظ ارزش‌های اسلامی، اطاعت از ولی، امنیت، آرامش، پیشرفت و ایستادگی در راه خداست.

رئیس جمهور این نکته را هم متذکر شد که در مسیر برخی خانواده‌های عزیز شهدا به من گفتند که ما نسبت به حفظ ارزش‌ها تاکید داریم و خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: قطعا بدانید که هرکس در هر گوشه‌ای از این کشور بخواهد برخلاف آنچه که شهدای گرانقدر خواستند، گفتند و نوشتند و رفتند و به معشوق پیوستند، عمل کند، نمی‌تواند، زیرا انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ایران برحق است و هاضمه نظام اسلامی تبعیض و فساد نمی‌پذیرد، چون هاضمه‌ای است که بر حق قرار داده شده، پیام‌هایی که شهیدان بنیاد را بر آن قرار دادند.

رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید