امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288430
۹۰
۱
۰
نسخه چاپی
فرمانده نیروی زمینی سپاه

پاکپور: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است / ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این راهبرد در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است به این معنا که ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد و نیرو‌های دشمن را از مبدأ حرکت مورد حمله قرار می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی خود را به سواحل ما برسانند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است / ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با برد‌های ۹ و ۱۴ کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودرو‌ها و روی زمین است.

به گزارش «انتخاب»، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با برد‌های ۹ و ۱۴ کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودرو‌ها و روی زمین است.

به نوشته فارس، وی افزود: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران با انبوهی از پهپاد‌ها به‌خصوص پهپاد‌های پرسه‌زن و ریز پرنده‌ها علاوه بر زمین در آسمان نیز یک قدرت مسلط است. یعنی می‌تواند با تعداد زیادی از پهپاد‌ها در اعماق عملیاتی مورد نظر خود عملیات‌های وسیع را انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران به یگان‌های مردم‌پایه که بخشی از نیروی زمینی سپاه پاسداران هستند نیز اشاره کرد.

در ادامه نیز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، عنوان کرد: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این راهبرد در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است به این معنا که ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد و نیرو‌های دشمن را از مبدأ حرکت مورد حمله قرار می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی خود را به سواحل ما برسانند.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید