امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288289
۷۸
۱
۰
نسخه چاپی

سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر هشدار چین به ایران درخصوص تحولات اخیر دریای سرخ: چنین چیزی مطرح نیست؛ نمی‌دانم این خبر از کجا نشأت گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه اخیراً چین در ارتباط با تحولات اخیر در دریای سرخ به ایران هشدار داده است و آیا این خبر تایید می‌شود؟ گفت: من به همکاران رسانه‌ای توصیه می‌کنم که در مباحثی از این دست به منابع رسمی و معتبر مراجعه کنند. ناصر کنعانی ادامه داد: چنین چیزی مطرح نیست و نمی‌دانم این خبر از کجا منشاء گرفته است.

سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر هشدار چین به ایران درخصوص تحولات اخیر دریای سرخ: چنین چیزی مطرح نیست؛ نمی‌دانم این خبر از کجا نشأت گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه اخیراً چین در ارتباط با  تحولات اخیر در دریای سرخ به ایران هشدار داده است و  آیا این خبر تایید می‌شود؟ گفت: من به همکاران رسانه‌ای توصیه می‌کنم که در مباحثی از این دست به منابع رسمی و معتبر مراجعه کنند.

به گزارش «انتخاب»، ناصر کنعانی ادامه داد:  چنین چیزی مطرح نیست و نمی‌دانم این خبر از کجا منشاء گرفته است.

کنعانی با بیان اینکه سخنگوی وزارت خارجه چین نیز در این زمینه موضع روشنی داشته است، اظهار کرد: دو کشور ایران و چین همواره به تعهد خود برای برقراری عدالت منطقه‌ای بین المللی و حل صلح‌آمیز منازعات و مقابله با تنش آفرینی کشورهای فرامنطقه در منطقه تاکید و مواضع خود در این ارتباط را به صورت روشن اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ایران و چین دیدگاه‌های مشترکی در این زمینه دارند و در این مسیر همواره رایزنی‌های مشترکی بین مقامات ایران و چین در جریان است.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید