امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268524
۷۳۳
۱
۰
نسخه چاپی
رضا برادران اصفهانی

سرمایه های اصفهان باید صرف رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در این استان شود

برخوردهای تنگ نظرانه و سلیقه ای با سرمایه گذاران باعث شد که حتی سرمایه‌گذاران اصفهانی دیگر استان‌ها را برای سرمایه گذاری انتخاب ‌کنند، در حالی که سرمایه های اصفهان باید صرف رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در این استان شود

سرمایه های اصفهان باید صرف رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در این استان شود
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

استان اصفهان با پتانسیل های بالای اقتصادی می تواند یکی از مکان های موردعلاقه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد اما در جهتی معکوس اصفهان لقب سرمایه گریزترین استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش حقوق نیوز رضا برادران اصفهانی عضو اتاق بازرگانی و یکی از فعالان اقتصادی اصفهان معتقد است بوروکراسی اداری پیچیده و قوانین دست و پاگیر یکی از علل مهم گریز سرمایه از اصفهان است.

برادران گفت: در شرایطی که رکود داخلی و تحریم های خارجی فشارهای سختی را بر اقتصاد کشور وارد می کند تسهیل در فرایندهای اداری بویژه در حوزه های اقتصادی می تواند در جذب سرمایه گذاری خارجی تاثیر مهمی بر جای گذارد وی ادامه داد : متاسفانه اصفهان به عنوان یکی از مهمترین استان های ایران تحت تاثیر بوروکراسی اداری پیچیده و قوانین دست و پاگیر عنوان سرمایه گریزترین استان کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن انتقاد از فرایندهای اداری دست و پاگیر سرمایه گذاری در اصفهان، این امر را دلیل اصلی عدم جذب سرمایه در این استان از یک سو و جذب سرمایه داران اصفهانی به استان های دیگر جهت سرمایه گذاری از سوی دیگر عنوان کرد.
وی همچنین از برخوردهای تنگ نظرانه با سرمایه گذاران در اصفهان انتقاد کرد و گفت: برخوردهای تنگ نظرانه و سلیقه ای با سرمایه گذاران باعث شد که حتی سرمایه‌گذاران اصفهانی دیگر استان‌ها را برای سرمایه گذاری انتخاب ‌کنند، در حالی که سرمایه های اصفهان باید صرف رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در این استان شود.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید