امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287615
۸۰
۱
۰
نسخه چاپی
نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

علی خضریان: نماینده تبریز رسما از مردم عذرخواهی کند / رفتارهای زننده و دور از شأن از خود نشان ندهیم

نماینده تهران افزود:‌ عموم مردم هرگونه رفتار مثبت یا منفی نمایندگان مجلس را منتسب به جایگاه حقوقی آنها خواهند کرد و این موضوع مسئولیت نمایندگان مجلس در مواجهه با افکار عمومی یا مراجعین را بالا می‌برد. بنابراین نماینده تبریز باید رسما از مردم عذرخواهی کند

علی خضریان: نماینده تبریز رسما از مردم عذرخواهی کند / رفتارهای زننده و دور از شأن از خود نشان ندهیم

نماینده تهران در مجلس گفت: عموم مردم هرگونه رفتار مثبت یا منفی نمایندگان مجلس را منتسب به جایگاه حقوقی آنها خواهند کرد و این موضوع مسئولیت نمایندگان مجلس در مواجهه با افکار عمومی یا مراجعین را بالا می‌برد.

به گزارش تسنیم، علی خضریان نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره رفتارهای حاشیه‌ساز برخی نمایندگان مجلس که در روزهای اخیر واکنش‌های زیادی را در افکار عمومی در پی داشته، گفت: نمایندگان مجلس در فعالیت‌های روزانه خود به ویژه در مواجهه با مردم همواره باید به این اصل مهم پایبند باشند که ضمن اینکه تمام افتخار و هویت ایشان، نمایندگی همین مردم می‌باشد، آنها ذیل هویت واحدی به اسم مجلس شورای اسلامی نیز تعریف می‌شوند.

خضریان افزود:‌ بر همین اساس عموم مردم هرگونه رفتار مثبت یا منفی نمایندگان مجلس را منتسب به جایگاه حقوقی آنها خواهند کرد و این موضوع مسئولیت نمایندگان مجلس در مواجهه با افکار عمومی یا مراجعین را بالا می‌برد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس پیرامون کلیپ منتشر شده از یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی که در مواجهه با فرهنگیان پربازدید شده است، خاطرنشان کرد: ما مفتخر به نمایندگی و رسیدگی به مشکلات، دغدغه‌ها، حوائج مردمی هستیم که در کلام و احادیث نقل شده از ائمه معصومین علیهم‌السلام از حاجات مردم به عنوان نعمت الهی یاد شده است. لذا می‌بایست مراقبت کرد با اقشار مختلف مردم خصوصاً مردمانی که بعضاً از راه دور خود را به دفاتر نمایندگان رسانده‌اند، با نگاه نعمات الهی نگاه کرد و خدای ناکرده حتی در صورت عدم امکان رفع مشکل ایشان، رفتارهای زننده و دور از شأن یک نماینده مجلس از خود نشان ندهیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه این دست از رفتارها به کلیت مجلس شورای اسلامی تعمیم می‌شود، ابتدا بنده به عنوان احدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه فرهنگیان محترم و همچنین عموم مردم عزیز ایران اسلامی عذرخواهی می‌کنم و انتظار می‌رود هر نماینده‌ای از جمله آقای منادی که چنین رفتارهایی از ایشان سرزده نیز به صراحت از اشتباهی که کردند، به شکل رسمی عذرخواهی کنند که به فرموده امیرالمؤمنین(ع) عذرخواهی نشانه خردمندی انسان است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید