امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285812
۱۰۷
۱
۰
نسخه چاپی

فوت 6 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در رباط‌کریم تهران

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.

فوت 6 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در رباط‌کریم تهران

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تهران از فوت ۶ نفر و مسمومیت 22 نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم طی چهار روز گذشته خبر داد.

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با فارس در خصوص مسمومیت‌های الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که این تعداد مسمومیت مربوط به یک مراسم بوده یا خیر گفت: تعدادی از افرادی که مسموم و فوت شده‌اند از اتباع بوده‌اند و مابقی از شهرهای مختلف شهرستان رباط‌کریم، پرند، حصار مهتر، منجیل آباد و شهرهای دیگر بوده‌اند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: این اتفاقات تلخ طی چهار روز اخیر در بیمارستان رباط‌کریم ثبت شده است.

احمدی با اشاره به اینکه با فوریت پرونده قضایی برای دستگیری عوامل توزیع تشکیل شده است، افزود: معمولا مسمومیت الکلی بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروز می‌دهد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد الکل‌هایی که باعث فوت این ۶ نفر شده در کمتر از ۶ ساعت آنها را زمین‌گیر کرده است.

رئیس شورای تامین شهرستان رباط‌کریم با تاکید بر اینکه فعلا توزیع مشروب‌های تقلبی منشا دقیقی ندارد، اضافه کرد: دلیل تعدادی از فوتی‌ها متاسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بوده، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید