امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287792
۲۰۰
۱
۰
نسخه چاپی
یک عضو کمیسیون انرژی

قطعی گاز و برق در زمستان به حداقل می‌رسد

قطعی گاز و برق در زمستان به حداقل می‌رسد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تدابیر اندیشیده شده قطعی گاز و برق در زمستان سال جاری به حداقل خواهد رسید و اگر در مواردی قطعی رخ داده است ناشی از ایجاد مشکل در شبکه انتقال است.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تامین برق و گاز در فصل زمستان، بیان کرد: وزارت نفت و دولت و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه خوبی را تنظیم کرده اند تا در زمستان پیش رو از قطعی گاز جلوگیری شود. با توجه به شدت سرما این احتمال وجود دارد که شبکه های انتقال ما با یخبندان مواجه شوند که تمهیدات لازم اتخاذ شده تا از این موارد پیشگیری شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان اینکه سال به سال شاهدیم که قطعی گاز در ایام زمستان به حداقل می رسد، اظهار کرد: در زمستان سال جاری نیز تدابیر لازم اندیشیده شده تا قطعی گاز و برق به حداقل برسد و نگرانی مردم در این حوزه مرتفع شود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آب نیز کمبود آبی در مخازن و پشت سدها دیده نمی شود. پیش بینی ها حاکی از نزولات الهی است. کشور در حوزه آبی نیز شرایط نرمالی دارد و اگر بعضا قطعی هایی رخ می دهد ممکن است که شبکه های انتقال دچار مشکل شده باشند.

ساعدی در پایان تصریح کرد: در حوزه برق نیز معمولا در فصل گرما با مشکلاتی مواجه هستیم که ان‌شاءالله با تدابیر اندیشیده شده در این حوزه نیز دچار مشکلی نخواهیم شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید