امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287826
۱۲۱
۱
۰
نسخه چاپی

لیز چنی: اگر ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود ممکن است برای همیشه در راس قدرت بماند

لیز چنی: اگر ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود ممکن است برای همیشه در راس قدرت بماند

لیز چنی، یکی از اعضای برجسته سابق جمهوری خواه در کنگره آمریکا مدعی شده که اگر به ترامپ فرصت داده شود تا برای دومین بار ریاست جمهوری این کشور را برعهده بگیرد، تلاش خواهد کرد تا برای همیشه در قدرت بماند.

به گزارش ایسنا، لیز چنی از چهره‌های برجسته سابق جمهوری خواهان در کنگره آمریکا و دختر دیک چنی، معاون سابق ریاست جمهوری این کشور در جریان مصاحبه‌ای درباره کتاب جدیدش "سوگند و افتخار: یک خاطره و یک هشدار" در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است ترامپ تلاش می‌کند تا برای همیشه در کاخ سفید بماند، گفت: قطعا. اگر به او فرصت داده شود تا بار دیگر به کاخ سفید وارد شود، برای همیشه در راس امور می‌ماند.

نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در پنج ایالت از شش ایالت اصلی از جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا جلوتر است.

چنی با اشاره به نقش ترامپ در یورش ششم ژانویه ۲۰۲۰ به کنگره آمریکا و تلاش‌هایش برای برهم زدن نتایج همان انتخابات تاکید کرد که ترامپ قبلا هم یکبار تلاش کرده تا برای همیشه در قدرت بماند.

چنی با اشاره به خنثی شدن تلاش‌های ترامپ توسط مقام‌های دولت که فشارهای او را بی اثر کردند، گفت: او تنها رئیس جمهوری تاریخ آمریکاست که تلاش کرد تا نتایج یک انتخابات را با هدف به دست گرفتن قدرت و ماندن در جایی که از دستش داده، برهم بزند. ما نمی‌خواهیم یکبار دیگر این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید