امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286707
۲۴۵
۱
۰
نسخه چاپی

محمودوند: کفن پوش‌ها نمی‌توانند حواشی مربوط به مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان را لاپوشانی کنند/ روح و روان افکار عمومی آسیب دیده است

یک عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک مدیری بر اساس نظر شورای تامین استان مربوطه برکنار شده است و الان باید با مستندات به من مرتضی محمودوند ثابت کنند که این جنایت رخ نداده است. البته منظورم از مستندات فنی، امنیتی و اطلاعاتی است که باید بیایند ثابت کنند. اگر این بود من رسماً از این‌ها برای انجام وظیفه‌شان تشکر می‌کنم چون انجام وظیفه است، اگر غیر از این است می‌شود همان داستانی که عرض کردم. آقای وزیر ارشاد جناب آقای اسماعیلی باید بیاید استعفا دهد و از محضر ملت ایران رسماً عذرخواهی کند، چون این موضوع، موضوعی است که به روح و روان ملت و افکار عمومی آسیب زده است.

 

مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حواشی مربوط به مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باندهای خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.

وی تاکید کرد: منِ محمودوند برای دفاع از این ملت بزرگ و نجیب با هیچکس تعارف ندارم حتی با خودم هم تعارف ندارم و به لطف خدا که تا این لحظه کمک کرده است و هرچه گفته‌ایم خداوند متعال پشتوانه ما بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: حال هی من بیایم عافیت‌طلبی کنم بترسم و بگویم به من چه که چه شود. به جز این است که همه از این دنیا می‌رویم؟ اگر مردانه دفاع کردیم، خداوند کمک می‌کند. اگر غیر از این بود، خداوند هم کمک نمی‌کند.

وی ادامه داد: هر کسی در هر جایگاهی پاسخگوی اعمال خودش است. من با دیگران کاری ندارم من مرتضی محمودوند سرباز ملت ایران ۱۳ سالم بود که به جبهه رفتم. امروز من محمودوند خاک پا و سرباز این ملت در جایگاه نظارت و پارلمان این ملت هستم امروز ما یک اسنادی داریم که این تخلف صورت گرفته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تذکر می‌دهیم توجه نمی‌شود. در کمیسیون درخواست می‌دهیم، وزیر بیاید توضیح دهد که قرار شد بعد از این تعطیلات بیاید و توضیح دهد. در صحن علنی ما رسا و واضح می‌گوییم این جنایتی که در فضای مجازی جوانان ما مشاهده می‌کنند را بیایید پاسخ دهید اگر نمی‌توانید پاسخ دهید بروید، استعفا دهید.

وی تاکید کرد: اینکه بیایند بعداً داستان و راستان درست کنند که صدا این بود، تصویر آن بود، مستندات این بود، من با این کاری ندارم. امروز یک مدیری بر اساس نظر شورای تامین استان مربوطه برکنار شده است و الان باید با مستندات به من مرتضی محمودوند ثابت کنند که این جنایت رخ نداده است. البته منظورم از مستندات فنی، امنیتی و اطلاعاتی است که باید بیایند ثابت کنند. اگر این بود من رسماً از این‌ها برای انجام وظیفه‌شان تشکر می‌کنم چون انجام وظیفه است، اگر غیر از این است می‌شود همان داستانی که عرض کردم. آقای وزیر ارشاد جناب آقای اسماعیلی باید بیاید استعفا دهد و از محضر ملت ایران رسماً عذرخواهی کند، چون این موضوع، موضوعی است که به روح و روان ملت و افکار عمومی آسیب زده است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایلنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید