امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288201
۵۰
۱
۰
نسخه چاپی

نعیم قاسم: با سیلی محکم و اقدام قوی به هرگونه تجاوز اسرائیل پاسخ می‌دهیم

نعیم قاسم: با سیلی محکم و اقدام قوی به هرگونه تجاوز اسرائیل پاسخ می‌دهیم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تایید اینکه «وقتی اسرائیلی‌ها تصمیم به گسترش تجاوز بگیرند پاسخ را با سیلی بزرگ و اقدام محکم دریافت خواهند کرد»، توضیح داد: «آمادگی حزب‌الله برای دفع تجاوز آغاز و پایانی ندارد.»

به گزارش ایسنا، نعیم قاسم، معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در تشریح جزئیات گفت: این تجاوزات موجود هم اکنون با چراغ سبز آمریکا ادامه دارد و همه صحبت‌ها از اینکه بین آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اختلاف نظر وجود دارد، یک اختلاف تاکتیکی است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: راه حل ثبات، توقف تجاوز است و این راه حل از غزه شروع می‌شود نه از لبنان. هر کس از ما خواسته که ما حملات را متوقف کنیم به آنها گفته‌ایم ما تنها حمایت و پشتیبانی کردیم و واکنش نشان دادیم. به آنکه شروع کرده بگویید دست بردارد تا تمام آنچه حاصل این تجاوز است متوقف شود. بدین ترتیب ثبات در لبنان و منطقه برقرار شده و جنگ جاری در سطح کل منطقه متوقف خواهد شد.

قاسم افزود: زمانی که اسرائیل تصمیم به گسترش تجاوز می‌گیرد، با یک سیلی بزرگ و یک اقدام محکم پاسخ را دریافت می‌کند و وقتی با سرعت فعلی باقی می‌ماند، در این سرعت باقی می‌مانیم زیرا معتقدیم حمایت‌ها در این حد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی باید بداند که آمادگی حزب بسیار بالا است، ما بر این اساس آماده می‌شویم که ممکن است تجاوزی آغاز شود و پایانی نداشته باشد و آمادگی ما برای دفع تجاوز آغاز و پایانی ندارد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان روز جمعه اعلام کرد که دو تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در مجاورت پایگاه خربة ماعر و بین مواضع سماقه و الرمثا با دو موشک «برکان» هدف قرار داد.

خبرنگار RT نیز گزارش داد که بمباران رژیم صهیونیستی روز جمعه در چندین منطقه در جنوب لبنان از جمله کفرکلا و رامیا تکرار شد.

در همین حال، یوآو گالانت، وزیر جنگ اشغالگر با همتای آمریکایی خود، لوید آستین، درباره «تحولات عملیاتی در جنگ غزه و تهدید حزب‌الله در مرز شمالی» گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید