امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285596
۱۱۸
۱
۰
نسخه چاپی

هیات حماس وارد تهران شد

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.

هیات حماس وارد تهران شد

به گزارش برنا، شیخ صالح العاروی معاون رئیس دفتر سیاسی، نزار عوض الله، خلیل الحیه، محمد نصر و خالد قدومی، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس را در این سفر همراهی می‌کنند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیات حماس قرار است در این سفر دیدارهایی با مسئولان ایرانی به منظور گفت‌وگو و تبادل نظر پیرامون آخرین تحولات سیاسی و میدانی مربوط به فلسطین داشته باشد.

پیش از این خبرگزاری «فلسطین الان» به نقل از منابع ویژه خود از سفر هیاتی از رهبران حماس به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سایسی این جنبش به تهران خبر داد.

این منابع، این سفر را به دعوت رسمی تهران اعلام و تاکید کردند که هیات حماس در این سفر با مقامات ایرانی دیدار و درخصوص آخرین تحولات فلسطین و مشخصا بعد از نبرد «ثارالاحرار» رایزنی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، اخیرا هیاتی بلندپایه از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رهبری زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش به تهران آمد و با مقامات ارشد کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

انتهای پیام

  • منبع
  • برنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید