امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288251
۷۵
۱
۰
نسخه چاپی

واکنش خزعلی به آوازخوانی زنان در مسابقات قطر

واکنش خزعلی به آوازخوانی زنان در مسابقات قطر

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به ویدئویی که اخیرا منتشر شده است و در آن نوازندگان زن ایرانی با زبان فارسی ترانه‌ای را در استادیوم فوتبال قطر می‌خوانند، نوشت: باید با کسانی که تلاش می‌کنند زن ایرانی را در قالب‌های غیر واقعی و مضامین سخیف به دنیا معرفی کنند، برخورد شود.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی با انتشار تصویری از ویدئویی که اخیرا منتشر شده است و در آن نوازندگان زن ایرانی با زبان فارسی ترانه‌ای را در استادیوم فوتبال قطر می‌خوانند، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گذشت آن زمانی که زن ایرانی را طعمه و وسیله لهو و لعب قرار می‌دادند.

وی ادامه داد:  اکنون بیش از ۴۰ سال است که زنان ایران در عرصه‌های بلند علم و کار و فرهنگ و ورزش می درخشند و ننگ بهره‌کشی‌های ابزاری دوره پهلوی را با مجاهدت و تلاش از جبین زنان زدوده‌اند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: باید با کسانی که تلاش می‌کنند زن ایرانی را در قالب‌های غیر واقعی و مضامین سخیف به دنیا معرفی کنند، برخورد شود. هرچند که وزارت ورزش اعلام کرده که از این امر بی‌اطلاع بوده و اعتراض خود را اعلام نموده است ولی کافی نیست.

به گزارش ایسنا، اخیرا ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن تعدادی زن نوازنده دف با حضور در استادیوم فوتبالی که مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر برگزار می‌شود، آوازی می‌خوانند.

در پی انتشار این ویدئو وزارت ورزش اعلام کرد که هیچ گروه موسیقی از این وزارتخانه و وزارت ارشاد مجوزی برای اجرای برنامه در جام ملت‌های آسیا نداشته است.

انتهای پیام

  • منبع
  • انسیه خزعلی

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید