امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285851
۱۷۹
۱
۰
نسخه چاپی

واکنش سلاح ورزی به ادعای استعفای خود: رسانه دولت یا هک شده یا بازیچه

واکنش سلاح ورزی به ادعای استعفای خود: رسانه دولت یا هک شده یا بازیچه

 امروز خبر استعفا یا برکنار حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران روی سایت‌های خبری نظر بسیاری را به خود جلب کرد، اما چند ساعت پس از انتشار این خبر سلاح‌ورزی در توییت شخصی خود این ادعا را تکذیب کرد.

داستان کنار کشیدن سلاح‌ورزی از کاندیداتوری ریاست اتاق بازرگانی از پیش از برگزاری انتخابات آغاز شد و این روند تا بعد انتخاب او به عنوان رییس اتاق هم ادامه داشت، بطوریکه امروز برخی رسانه مدعی استعفا یا برکناری او از ریاست اتاق بازرگانی ایران شدند؛ اما سلاح ورزی در توتیت شخصی خود این ادعا را رد کرد.

در این خصوص اتاق بازرگانی ایران نیز در خبر اعلام کرد که در در حال حاضر حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق ایران در یک جلسه کاری با سفیر ایران در سوئد جهت هماهنگی‌های معمول تجاری است.

از سوی دیگر  با توجه به اخبار روزهای گذشته و تحت فشار گذاشتن اتاق بازرگانی ایران، امروز  106 تشکل اقتصادی به سران قوا خواستار حمایت از نتیجه انتخابات هیات رییسه اتاق ایران شدند. تا شاید به این طریق داستان انتخابات اتاق بازرگانی به پایان رسد.

هیات نمایندگان اتاق ایران در تاریخ 28 خرداد با 265 رأی معادل 62.2 درصد آرا، حسین سلاح ورزی را برای 4 سال به ریاست اتاق ایران انتخاب کرد.

واکنش سلاح ورزی به ادعای استعفای خود: رسانه دولت یا هک شده یا بازیچه

 

  • منبع
  • اکو ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید