امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274036
۳۸۱
۱
۰
نسخه چاپی
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس

واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع نشده است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره احتمال واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: مباحثی که در این خصوص گفته می شود صرفا گمانه زنی است

واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع نشده است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره احتمال واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: مباحثی که در این خصوص گفته می شود صرفا گمانه زنی است.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه گفته می شود نمایندگان مجلس طرحی ارایه داده اند برای نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی و VOD و احتمال واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: تا به امروز طرحی در این خصوص به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع داده نشده است، بنابراین مباحثی که در این خصوص گفته می شود، صرفا گمانه زنی است.

وی افزود: اینکه این موضوع به چه میزان صحیح است یا خیر بحث دیگری است. اصلا گاهی اوقات برخی موارد صرفا مسئله سازی نادرست است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: امر واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما و یا اینکه این شبکه در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، هنوز مورد بررسی کمیسیون فرهنگی قرار نگرفته است، در صورتی که قرار باشد این موضوع بررسی شود از صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز پژوهش های مجلس و از کمیسیون فرهنگی کارشناسان و نمایندگانی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد و ضمن در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی امر تصمیمی منصفانه و عادلانه اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید