امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286579
۱۳۱
۱
۰
نسخه چاپی

پزشکیان: برخورد انتظامی با مسأله حجاب به تقابل در جامعه منجر می شود

اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می انجامد.

پزشکیان: برخورد انتظامی با مسأله حجاب به تقابل در جامعه منجر می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد ماموریت مجدد نیروی انتظامی در قالب گشت حجاب در خیابان ها، گفت: با این نوع برخوردها با تقابل مواجه می شویم و مشکل پیدا می کنیم.

مسعود پزشکیان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار عصر ایران گفت:  ما تا اینجا هزینه دادیم اگر بخواهند ادامه دهند باز هم هزینه می دهیم. بهتر است ارشادی برخورد کنند ارشادی روش خاص خودش را دارد. ارشاد را نباید نیروی انتظامی انجام دهد وقتی نیروی انتظامی وسط می آید دیگر ارشادی نیست.

 وی تاکید کرد: برخی از افراد در سیستم اصرار دارند که با مردم با گرفتن و‌ برخورد کردن رفتار شود و‌ رفتار مردم آنگونه باشد که آنها می خواهند.

پزشکیان گفت: دیگر الان به سادگی نمی شود این کار را انجام داد  چراکه رفتار تقابلی شده است. آنها یک تقاضایی دارند اینطرف هم تقاضای دیگری دارد. اگر این را منطقی مدیریت نکنیم به مشکل می خوریم و هر دو طرف هزینه خواهند داد.

وی افزود: فرقی نمی کند ممکن است برخی افراد که محجبه هستند مورد تعرض افرادی قرار گیرند که در گذشته ممکن است مشکلی با همدیگر نداشته باشند. وقتی عده ای شروع می کنند به مشکل پیدا کردن با طرف مقابل، طرف مقابل هم ممکن است با افرادی که چنین عادتی دارند مشکل پیدا کند آنوقت ممکن است مشکل حادتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اولویت کشور در حال حاضر موضوع حجاب است،گفت: اولویت کشور همان چیزی است که اینها ادعا می کردند مگر مرغ و‌تخم مرغ به ‌‌تورم به تحریم ربط دارد. الان مردم به شدت گرفتار هستند نه تنها این مشکلات را حل نکردند بلکه بدترش هم کردند امام می فرمود ما به همه مسکن می دهیم آب و برق رایگان می دهیم زندگی را خوب می کنیم ما همان را هم در حال حاضر نخواستیم حداقل کاری کنند که مردم راحت زندگی کنند.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که حاکمیت نمی خواهند یا نمی توانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند،گفت:
ما مشکل مدیریت داریم فردی که علم، تجربه و مدیریت ندارد قطعا نمی تواند مدیر خوب باشد. وقتی فردی که موفقیتی  در یک بنگاه و جایگاهی نداشته است را سرکار می گذاریم این فرد چون  مدیر نیست نمی تواند مشکلی را حل کند بعد از  دوسال دیگر باز می گویم با مدیریت مشکل داریم و باید تغییر کند.

وی ادامه داد: مدیریت، علم، مهارت و تجربه است. اگر  آدم‌هایی که هیچ سابقه، دستاورد و تجربه ای در مدیریت ها نداشتند را سرکار بگذاریم نه تنها اوضاع را بهتر نمی کنند بلکه بدترش هم می کنند و نتیجه اش همین وضعیتی است که می بینم  که روز به روز وضعیت مان بدتر می شود .

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: اگر اوضاع را مدیریت نکنیم و درست و عادلانه برخورد نکنیم روز به روز این تنش ها افرایش پیدا می کند.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید