امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282959
۲۱۴
۱
۰
نسخه چاپی

چرا نادران استعفا داد؟

چرا نادران استعفا داد؟

در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) الیاس نادران از هیات رییسه مجلس خواست که تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس شورای اسلامی را اعلام وصول کند؛ اما چرا نادران استعفا داد؟

به گزارش ایسنا، الیاس نادران نماینده تهران در جلسه علنی امروز خطاب به محمدباقر قالیباف رییس‌ مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید. طبق آیین نامه داخلی مجلس هیات رییسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.

نادران به سوال خبرنگار ایسنا درباره علت استعفایش پاسخ نداد و تنها به این جمله کفایت کرد که دلیل را در زمان نطق خود بیان می‌کند؛ ظاهرا اشاره او به زمانی است که در یکی از جلسات علنی مجلس و بعد از اعلام وصول استعفایش به او داده می‌شود تا درباره دلایل استعفا به نمایندگان توضیح داده و از مجلس رای بگیرد.

البته شنیده ها از برخی نمایندگان مجلس حاکی از این است که نادران در انتقاد از عملکرد هیات رییسه مجلس استعفا داده و موضوعی درباره حضور او در دولت مطرح نیست.

علاوه بر این، نادران استعفای خود را چند هفته پیش به هیات رییسه داده که با توجه به اعلام وصول نشدن آن، این تقاضا را مجددا در نامه‌ای به رییس مجلس اعلام کرده است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید