امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285509
۲۱۹
۱
۰
نسخه چاپی

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت استفاده از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم

۳۱ خردادماه، آخرین فرصت بهره‌مندی از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ و یا تکمیل و ارایه اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل است و این مهلت، قابل تمدید نیست.

 ۳۱ خرداد ؛ آخرین فرصت استفاده از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، سخنگوی این سازمان اعلام کرد: ۳۱ خردادماه؛ آخرین فرصت بهره‌مندی از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم است و این مهلت قابل تمدید نیست.

مهدی موحدی بک‌نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مطابق قانون مالیات‏‌های مستقیم، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل ۳۱ خردادماه است، تصریح کرد: شرط بهره مندی مودیان از معافیت‏ های مالیاتی تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر و قانونی است. لذا مودیان مالیاتی قبل از اتمام این مهلت، نسبت به انجام تکالیف خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه با اشاره به مزایای تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ یا تکمیل و ارایه اظهارنامه از سوی صاحبان مشاغل تاکید کرد: مودیان مالیاتی صرفاً تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه و نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش مالیات مقطوع خود و ترتیب پرداخت آن اقدام کنند.

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید