امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 284300
۱۸۷
۱
۰
نسخه چاپی

۴ اردیبهشت‌ماه؛ زمان آغاز کار گروه اول پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.

۴ اردیبهشت‌ماه؛ زمان آغاز کار گروه اول پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰

به گزارش اختبار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محسن برزوئی مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه عنوان کرد: صدور ابلاغ شروع به کار پذیرفته ­شدگان نهایی آزمون کادر اداری قوه ­قضائیه آغاز گردیده است و ابلاغ آن دسته از پذیرفته­ شدگانی که تشریفات قانونی لازم را طی نموده و پرونده استخدامی آنان تکمیل گردید، در حال صدور می­ باشد.

برزوئی افزود: این دسته از نیرو‌ها فعالیت خود را رسماً از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در قوه ­قضائیه آغاز خواهند نمود و با وصول تأییدیه ­های گزینش و تکمیل پرونده­‌های سایر پذیرفته­ شدگان، ابلاغ آنان نیز صادر و عملاً جذب دستگاه می ­شوند.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه همچنین اعلام کرد: با شروع به کار نفرات پذیرفته ­شده اصلی در این مرحله، نسبت به تکمیل ظرفیت و فراخوان متقاضیان واجد شرایط ذخیره، جهت تکمیل ظرفیت­‌های خالی اقدام و به­ زودی از آنان جهت مراجعه به منظور تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل و تشریفات قانونی جذب، دعوت بعمل خواهد آمد.

گفتنی‌ست آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در اسفند ۱۴۰۰ برگزار و نتایج اولیه آن در اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شده بود. نتایج نهایی این آزمون نیز در آبان ۱۴۰۱ اعلام شد.

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید