امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288017
۷۷
۱
۰
نسخه چاپی

۹۵ شهید و ۲۱۱ مصدوم انفجارهای تروریستی کرمان

ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد؛ طبق اعلام وزیر بهداشت 95 نفر در این حادثه به شهادت رسیدند.

۹۵ شهید و ۲۱۱ مصدوم انفجارهای تروریستی کرمان

بعد از ظهر امروز(چهارشنبه ۱۳ دی) حوالی ساعت ۱۵ در جریان مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، ۲ انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان روی داد که براساس اعلام منابع رسمی، تاکنون به شهادت ۹۵ و زخمی شدن۲۱۱ تن انجامیده است.

به گزارش ایسنا، این انفجارها که در محدوده چهارراه جبلیه کرمان روی داده به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان یک حمله تروریستی بوده است.

به گزارش ایسنا، گزارشات رسمی، شنیده شدن دو صدای انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تایید کرده است.

انتقال مجروحان حادثه تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان پایان یافته

به گزارش ایسنا و به نقل از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کار انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان ها پایان یافته است.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مردم درخواست و تاکید دارند به دلیل ازدحام جمعیت به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند، اسامی شهدا و مجروحان تا دو ساعت دیگر در سایت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید باهنر کرمان بارگذاری خواهد شد.

تعداد زیادی کودک در بین شهدا وجود دارد

به گزارش ایسنا،‌ کار انتقال مجروحان حادثه تروریستی کرمان محدوده گلزار شهدای کرمان پایان یافته و مجروحان به بیمارستان‌های سیدالشهدا، شهید باهنر، افضلی پور و پیامبر اعظم کرمان منتقل شدند و دیگر بیمارستان ها نیز در حالت آماده باش هستند.

بنا بر مشاهده خبرنگاران تعداد زیادی کودک در بین شهدا وجود دارد و تعداد زیادی نیز قطع عضو شده‌اند.

تعداد شهدای حادثه تروریستی ۹۵ نفر است

به گزارش ایسنا، محمد صابری رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۹۵ نفر است و در اعلام قبلی به دلیل آنکه ۸ نفر از شهدا هم در بیمارستان و هم در پزشکی قانونی شمارش شده بودند لذا آمار به اشتباه ۱۰۳ نفر اعلام کرده بودیم.

وی در واکنش به شایعاتی در خصوص حمله تروریستی به یکی ازبیمارستان کرمان گفت: حمله تروریستی به بیمارستان های کرمان را کاملا تکذیب می‌کنیم.

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید