امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280271
۷۹۲
۱
۰
نسخه چاپی

آیا باید طلاق گرفت؟ 10 نشانه که ممکن است ازدواج شما به پایان رسیده باشد

آیا باید طلاق گرفت؟ 10 نشانه که ممکن است ازدواج شما به پایان رسیده باشد

اگر تا به حال به طور جدی به این فکر کرده اید که "آیا باید طلاق بگیرم؟"، جستجوی نشانه هایی که ازدواج شما به پایان رسیده است می تواند به شما کمک کند تا حرکت بعدی خود را مشخص کنید.

روابط دشوار است و حتی بهترین زوج ها بارها و بارها به مشکلات سختی دست می یابند. زمانی که ارتباط قطع می شود یا اعتماد از بین می رود، همه چیز جدی می شود و می تواند منجر به طلاق شود.

اکثر زوج‌ها مشکلات ارتباطی دارند و می‌توان آنها را با مشاوره حل کرد. بنابراین اگر می‌پرسید «آیا باید طلاق بگیرم»، رفتن به رابطه درمانی اولین قدم ایده‌آل است.

با این حال، اگر درمان را امتحان کرده‌اید و جواب نداده است - یا اگر به سادگی کنجکاو هستید که چه علائمی نشان می‌دهد که ازدواج شما به پایان رسیده است - برای دیدن علائمی که کارشناسان طلاق می‌گویند رایج‌ترین نشانه‌های طلاق هستند، این مطلب را بخوانید.

آیا باید طلاق بگیرم؟ نشانه هایی که ازدواج شما تمام شده است

1. خیانت وجود دارد

لورن پیکوک، کارشناس روابط، نویسنده کتاب زنان، می گوید: «اگر کسی بوده است یا به کسی مشکوک هستید که خیانت کرده است، احتمال زیادی وجود دارد که ازدواج به پایان برسد. اگرچه غیرممکن نیست، اما تنها درصد کمی از ازدواج ها از خیانت بهبود می یابند، زیرا خیانت باعث از بین رفتن حس اعتماد می شود.

2. شما دو نفر در مورد بچه های آینده خود همسو نیستید

پیکوک می گوید: اگر ایده‌های شما در مورد تشکیل خانواده تغییر کرده است و چیزهای مشابهی را نمی‌خواهید، باید همین الان آن را کنار بگذارید تا هر دوی شما بتوانید در روابط دیگر خوشبختی پیدا کنید.

3. آزار کلامی، فیزیکی یا عاطفی وجود دارد

اگر همسرتان دائماً از شما سوء استفاده می کند یا شما احساس خطر می کنید، باید فوراً از رابطه خارج شوید و به دنبال کمک باشید.

4. فقط یک شریک می خواهد ازدواج را ترمیم و نجات دهد

الیوت می‌گوید: اگر فردی نمی‌خواهد روی آنچه که اشتباه است (هر چیزی غیر از خیانت یا بدرفتاری) کار کند، پس زمان طلاق فرا رسیده است. برای درست کردن یک ازدواج به دو نفر نیاز است.

5. شما سبک های فرزندپروری به شدت متفاوتی دارید

الیوت می‌گوید: اگر یکی از والدین سبک فرزندپروری بسیار مقتدرانه یا سهل‌گیرانه داشته باشد و دیگری مخالف باشد و مدام در مورد آن بحث کنند، می‌تواند نشانه‌ای از پایان ازدواج شما باشد. این برای بچه ها خوب نیست و هر محیطی که برای بچه ها خوب نیست باید متوقف شود. بچه‌ها در یک محیط آرام شکوفا می‌شوند و مردم هرگز نباید «برای بچه‌ها» کنار هم بمانند، اگر صلح وجود ندارد.

6. وقتی همه اعتمادها از بین می رود

اگر احساس می‌کنید که هر جمله‌ای را که همسرتان می‌گوید زیر سؤال می‌برید - خواه به سادگی جایی که او برای شام رفته است و چیزهای بزرگ‌تری مثل اینکه آیا او در مورد پول یا وفاداری صادق است - این یک راه وحشتناک و معمولاً نشانه پایان یافتن ازدواج است.

7. زمانی که تمام ارتباطات به پایان رسید

نیومن پیشنهاد می‌کند: اگر شما و همسرتان در حالت بی‌صدا زندگی می‌کنید، ممکن است بخواهید درمان را برای باز کردن خطوط ارتباطی در نظر بگیرید. اگر یکی از همسران بخواهد در مورد روز خود صحبت کند و رابطه سالمی داشته باشد اما دائماً توسط همسر دیگر بسته یا خاموش شود، این می تواند نشانه ای از نزدیک شدن به پایان این ازدواج باشد.

8. درمان مؤثر نیست یا یکی از شرکا از مشارکت امتناع می ورزد

جستجوی کمک از بیرون در زمانی که ازدواج شما با مشکل مواجه است می تواند همان چیزی باشد که برای تغییر اوضاع به آن نیاز دارید. اما اگر مدت زمان زیادی بهترین تلاش خود را انجام داده‌اید یا شریک زندگی شما نمی‌خواهد در آن شرکت کند، این نشان می‌دهد که ازدواج شما احتمالاً به پایان رسیده است.

9. صمیمیت شما وجود ندارد

روابط سالم بر اساس صمیمیت رشد می کند - چه از نوع فیزیکی و چه از نوع عاطفی - بنابراین اگر در جایی هستید که در هر یک از این موارد آسیب پذیر می باشید و نمی توانید با شریک زندگی خود باز باشید، این می تواند نشانه ای باشد که ازدواج شما به پایان رسیده است ... یا حداقل به آن سمت می روید.

10. از سازش امتناع می کنید

همه روابط مستلزم درجه‌ای از سازش هستند، اما اگر شما یا شریک زندگی‌تان دائماً در برابر سازش با یکدیگر سنگ اندازی می‌کنید - یکی از پیش‌بینی‌کننده‌های اصلی طلاق طبق موسسه گاتمن - می‌تواند نشانه‌ای از پایان ازدواج شما باشد.

 

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید