امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288726
۴۱۰
۱
۰
نسخه چاپی

چطور میتوان هزینه های تور دبی را کاهش داد

اگر تا به حال برای سفر به دبی و تور دبی اقدام کرده باشید، حتما متوجه شده اید که تور دبی برخلاف نظر بسیاری از مردم چندان گران نیست. حتی در برخی از مواقع می‌توان با هزینه یک سفر داخلی، تور شهر دبی را نیز رزرو کرد. اما دلیل اینکه بسیاری از مردم تور مسافرتی دبی را در گروه تورهای گران قیمت می‌دانند، هزینه میل کردن غذا و رفت و آمد است.

تورهای دبی بدون غذا و فقط با صبحانه ارائه می‌شوند. این یعنی اینکه برای میل کردن غذا در هتل یا هر رستوران دیگری باید هزینه پرداخت کنید. هزینه‌های رفت و آمد و تاکسی نیز در دبی بسیار بالاست. اگر با این اوصاف نگران هزینه های تور و سفر به دبی هستید، این مقاله را بخوانید تا شما را با راهکارهای پایین آوردن هزینه های سفر به دبی آشنا کنیم.

چطور میتوان هزینه‌های تور دبی را کاهش داد

چطور هزینه رزرو تور دبی را کاهش دهیم؟

اگر علاقه مند به خرید تور دبی هستید تا یک سفر به یادماندنی را در کنار خانواده و عزیزان خودتان داشته باشید، احتمالا به قیمت هم فکر می‌کنید. واقعیت این است که قیمت رزرو تور دبی بدون غذا محاسبه شده است. بنابراین عوامل نسبتا محدودی می‌توانند روی قیمت تور مسافرتی دبی موثر باشند که از جمله آن‌ها قیمت رزرو هتل و خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما است. اگر بتوانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هزینه کمتری پرداخت کنید، قیمت تور شما بسیار پایین می‌آید. برای کاهش هزینه‌های تور دبی می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید.

رزرو هتل های ارزان قیمت تر

اگرچه دبی به هتل‌های لاکچری و لوکس خود معروف شده است، اما این بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید هتل‌های ارزان قیمت را در دبی رزرو کنید. هتل‌های زیادی در دبی وجود دارند که در گروه هتل‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرند. این هتل‌ها معمولا 3 ستاره و 2 ستاره هستند. ولی خدمات بسیار خوبی را به مسافرین ارائه می‌کنند.

به غیر از اینکه ستاره‌های هتل روی قیمت رزرو هتل تاثیرگذار می‌باشند، موقعیت مکانی هتل نیز روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. هتل‌هایی که در مرکز شهر دبی قرار دارند، قیمت بسیار بالایی نسبت به هتل‌های اطراف شهر دارند. مهم ترین نکته ای که باید در هنگام رزرو هتل در دبی توجه کنید، نزدیکی آن به ایستگاه مترو است. اگر بتوانید از هتل به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید، می‌توانید به هر جایی بروید.

سفر به دبی در تابستان

اگر تفاوتی ندارد که در چه زمانی به دبی سفر کنید و البته شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی روی انتخاب شما ندارد، می‌توانید تور دبی تابستان را انتخاب کنید. به طور کلی، دبی به دلیل شرایط آب و هوایی گرم در برخی از ماه‌های سال پرمسافر است. از اواخر آبان ماه تا اواسط زمستان، آب و هوای دبی بی نظیر است. به همین خاطر قیمت رزرو تور دبی در این ایام بسیار بالاتر از ایام دیگر از جمله تابستان است. البته باید بدانید که تابستان هوای دبی گرم و شرجی است. به همین خاطر بیشتر باید به تفریحات درون هتل بپردازید تا بتوانید یک سفر به یادماندنی را در دبی تجربه کنید.

انتخاب زمان پرواز مناسب

برای یک تاریخ خاص جهت رزرو تور دبی، زمان پرواز متفاوتی وجود دارد. به طور مثال برخی از پروازهای دبی ساعت 12 ظهر هستند و برخی دیگر در عصر و نصف شب می‌باشند. پروازهای اول صبح و نصف شب معمولا قیمت ارزان تری نسبت به پرواز عصر و صبح دارند. به همین خاطر اگر زمان پرواز برای شما تفاوتی ندارد، می‌توانید با کمی انعطاف پذیری برای انتخاب بهترین ساعت پرواز، در هزینه‌های خودتان صرفه جویی کنید.

علاوه بر این موضوع نوع پرواز (سیستمی و چارتری) و شرکت هواپیمایی نیز می‌توانند روی قیمت خرید بلیط هواپیما تاثیرگذار باشند. با کمی بررسی می‌توانید با هزینه‌های کمتر تور دبی را رزرو کنید و در یک زمان مناسب به دبی سفر کنید. گاهی اوقات می‌توانید با تغییر مبدا سفر خودتان، هزینه رزرو تور را کاهش دهید. به طور مثال ممکن است تور دبی از تهران قیمت پایین تری نسبت به تور دبی از اصفهان داشته باشد.

چطور هزینه رزرو تور دبی را کاهش دهیم؟

صرفه جویی در هزینه های سفر به دبی

با کاهش هزینه رزرو تور دبی، می‌توانید با حداقل هزینه به دبی سفر کنید. اما علاوه بر قیمت تور، باید هزینه‌های دیگری را نیز در طول سفر خودتان پرداخت نمایید. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های ناهار و شام و رفت و آمد هستند. اگر از راهکارهای زیر برای صرفه جویی در هزینه‌ها در دبی کمک بگیرید، علاوه بر کاهش هزینه‌های تور دبی، می‌توانید در هنگام حضور در دبی نیز با حداقل هزینه به مراکز تفریحی و رفاهی بروید.

  • میل کردن غذاهای ساده: اگر قصد دارید با بودجه محدود به دبی سفر کنید و یک سفر به یادماندنی داشته باشید، باید در هزینه‌های حین سفر خودتان نیز صرفه جویی کنید. همانطور که اشاره شد یکی از عوامل افزایش هزینه‌های سفر به دبی، خرید غذا است. دبی دارای رستوران‌های متعددی است که برخی از آن‌ها منوی بسیار گران قیمتی دارند. اما رستوران‌های ارزان قیمتی نیز در دبی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای میل کردن غذاهای ساده مانند پیتزا و فست فود انتخاب کنید.
  • رفت و آمد با مترو: هزینه‌های تاکسی در دبی بسیار بالاست. اگر اهل گشت و گذار هستید و می‌خواهید از اکثر جاهای دیدنی دبی دیدن کنید، باید با مترو رفت و آمد نمایید. در این صورت هزینه های گشت و گذار شما در دبی به حداقل می‌رسد.
  • بازدید از مراکز تفریحی رایگان: برخی از مراکز تفریحی در دبی رایگان هستند. به طور مثال سواحل زیبای دبی، بازدید از نمای بیرونی برج خلیفه و مراکز تجاری دبی رایگان است. این یعنی اینکه می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه زیاد، یک سفر به یادماندنی به تفریحات رایگان داشته باشید.

صرفه جویی در هزینه‌های سفر به دبی

رزرو تور دبی با قیمت مناسب از بوکینگ

به طور کلی به دلیل اینکه آژانس‌های مسافرتی با هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط هستند، بهترین برنامه را برای سفر شما به دبی در نظر می‌گیرند. البته باز هم باید در انتخاب هتل مناسب برای سفر به دبی دقت کافی داشته باشید. برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب، می‌توانید به سایت بوکینگ مراجعه کنید. این سایت برخلاف بسیاری از سایت‌هایی که امکان رزرو تور دبی را با هتل‌های محدود فراهم کرده اند، این امکان را به مسافرین می‌دهد تا هتل دلخواه خود را برای تور دبی انتخاب کنند. بنابراین برنامه ریزی در مورد قیمت برعهده خود مسافرین بوده و سایت بوکینگ انعطاف پذیری زیادی برای رزرو تور مسافرتی خارجی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید