امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280523
۵۵۳
۱
۰
نسخه چاپی

چرا آشنایی انقدر سخته؟ 5 مشکل بزرگ در رابطه با قرار ملاقات این روزها

چرا آشنایی انقدر سخته؟ 5 مشکل بزرگ در رابطه با قرار ملاقات این روزها

اگر عشق واقعی را یافته‌اید و ازدواج کرده‌اید، زانو بزنید و از ستارگان، اجداد و پدرتان در بهشت تشکر کنید - زیرا آسان نیست.

تاریخچه ازدواج

مروری کوتاه بر تاریخ ازدواج نشان می دهد که تمدن های گذشته برای عشق ازدواج نکرده اند. هدف اولیه ایجاد روابط بهتر، تولید مثل و کشاورزی بود.

بیشتر زنان با شوهران خود نامزد شده بودند و حتی تا روزی که قرار بود ازدواج کنند هرگز آنها را ملاقات نکردند - ناگفته نماند که چند همسری و چند همسری وجود داشت.

همه اینها با مسیحیت که ایده تک همسری را تثبیت کرد تغییر کرد.

در نیجریه، پذیرش مذهب استعمارگران به این معنی بود که ایده ازدواج فوراً تغییر کرد.

جوانان از کانون خانواده سنتی فاصله گرفتند و به شهرها رفتند. آنها با دیگران ملاقات و تعامل داشتند و مجبور به ازدواج با افراد ناشناس نبودند.

مهمترین تغییری که اتفاق افتاد عشق بود و ازدواج به انتخابی تبدیل شد که آنها می‌کنند و هیچ‌کس برای آنها انتخاب نمی‌کند - خوب حداقل آنها معتقدند که اکنون یک انتخاب است، حتی اگر تأثیر والدین، ژنوتیپ، قبیله و مذهب هنوز نقش اصلی را ایفا کند.

در نسل خودمان هم شروع کردیم به اولویت تحصیل و پول قبل از ازدواج.

در اینجا دلایلی وجود دارد که قرار ملاقات در این قرن سخت تر است.

1. ماتریالیسم

بسیاری از مردم ممکن است در فقر زندگی کنند، اما به نمایش ثروت و نفوذ وابسته هستند.

بیشتر زنان به دنبال مردان ثروتمندی هستند که بتوانند بار مالی را از دوش شان بردارند و از آنها مراقبت کنند. از یک زن جوان بپرسید که آیا می‌خواهد با یک مرد «بسازد»، او می‌گوید نه. هر زنی یک مرد از قبل ساخته شده می خواهد.

این به تنهایی باعث عدم تعادل در پویایی عشق و رابطه می شود. آرمان های مردسالارانه را تداوم می بخشد و مردان را به تقلب و ناامیدی برای ثروت سوق می دهد.

بله، با مردی با جاه طلبی و انگیزه ازدواج کنید، اما ازدواج تنها برای پول و نه عشق باعث می شود افراد با شرکای نامناسبی روبرو شوند.

2. مراحل صحبت کردن

این ایده که می‌توانید زمان و انرژی را در تلاش برای ایجاد پیوند با کسی تسریع کنید و با کوچکترین تحریکی آن را قطع کنید، یکی دیگر از مشکلات در رابطه با قرار در حال حاضر است.

مرحله صحبت کردن قبل از قرار ملاقات را در نظر بگیرید. شما نمی توانید به اشتراک گذاری بخش های عمیق خود با افراد مختلف ادامه دهید.

نکته این است که همه لیاقت این را ندارند که با شما در صحنه گفتگو باشند.

3. شبح سازی

جوانان فاقد مهارت های ارتباطی هستند به جای اینکه به مردم بفهمانند چه کارهای اشتباهی انجام داده اند یا از آنها چه چیزی می خواهند، با هم صحبت نمی کنند و آنها را وادار می کنند که فکر کنند یا حدس بزنند چه اشتباهی انجام داده اند.

شبح سازی ممکن است راهی برای جلوگیری از مکالمات ناراحت کننده به نظر برسد، اما باعث ایجاد آسیب می شود.

4. ترس از مجرد بودن

آن‌ها آنقدر از مجرد بودن ترس دارند، که وارد روابطی می‌شوند که نمی‌خواهند - احتمالاً به دلایل دیگر و شروع به دروغ گفتن و تقلب می‌کنند.

دلیل اینکه شما وارد یک رابطه می شوید نباید این باشد که تنهایی خود را کاهش دهید، رابطه جنسی داشته باشید، زندگی فانتزی داشته باشید و عکس های زیبای آنلاین ارسال کنید.

روابط مربوط به فداکاری و تعهد است.

5. رابطه جنسی

از آنجایی که رابطه جنسی بسیار ارزان است و رابطه جنسی قبل از ازدواج مورد اخم قرار نمی گیرد، حقیقت این است که کشش تک همسری به طور فزاینده ای در حال گسترش است. به عبارت دیگر، بسیاری از مردم دروغ می گویند و خیانت می کنند زیرا رابطه جنسی در دسترس تر است.

همچنین، اگر برای داشتن رابطه جنسی رضایت‌بخش منتظر ازدواج بودیم، دور هم نمی‌خوابیدیم و با افرادی که هیچ کاری با آنها نداریم درگیر نمی‌شدیم.

 

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید