امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278803
۴۸۰
۱
۰
نسخه چاپی

23 راه برای افزایش فروش آنلاین

23 راه برای افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی بی شماری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. چه شما یک کسب و کار خرده فروشی دارید یا برای یک غول بزرگ تجارت الکترونیک مانند آمازون کار می کنید، افزایش فروش از طریق کانال های آنلاین کمی شبیه ضربه ی بولینگ است – به نظر بسیار ساده تر از آنچه که هست می رسد.

خوشبختانه، ده‌ها روش وجود دارد که می‌توانید فروش آنلاین بیشتری داشته باشید، که بسیاری از آنها را می‌توانید بلافاصله پیاده‌سازی کنید.

در این پست، 25 استراتژی از این قبیل را بررسی خواهیم کرد، بنابراین چه کالاهای فیزیکی بفروشید یا یک تجارت مبتنی بر خدمات را اداره کنید، در اینجا 25 تکنیک عملی وجود دارد که می توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین از آنها استفاده کنید.

1. در فروش خود صادق باشید

صداقت در سایت شما نه تنها برای شهرت کسب و کار شما بسیار مهم است، بلکه اعتماد به برند شما را نیز تقویت و تشویق می کند.

ادعاهایی نداشته باشید که نمی توانید آنها را ثابت کنید، و از هذل گویی به راحتی استفاده نکنید. در تمام نسخه های فروش خود، از صفحه اصلی تا کمپین های ایمیل خود، صادق، صریح و قابل دسترس باشید.

این اصل همچنین در مورد نحوه قرارگیری خود به عنوان یک تجارت نیز صدق می کند. آیا تا به حال به سایتی برخورد کرده اید که آشکارا توسط یک یا دو نفر اداره می شود، اما دارای کپی هایی است که برای یک شرکت چندملیتی مناسب تر است؟

این رویکرد نه تنها شما را احمق نشان می دهد، بلکه به اعتبار برند شما نیز آسیب می رساند. اگر شرکت کوچکی هستید، به آن افتخار کنید و در مورد آن صحبت کنید - بسیاری از مصرف کنندگان دقیقاً به دلیل خدمات شخصی تر و شخصی که می توانند ارائه دهند به مشاغل کوچکتر روی می آورند.

سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

2. با افزونه های تبلیغاتی، کلیک های تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید

اگر چیزهایی را به صورت آنلاین می‌فروشید، افزونه‌های تبلیغاتی بی‌معنی هستند. این ویژگی (در هر دو AdWords و Bing موجود است) به شما این امکان را می دهد که با مکان های بیشتری برای کلیک کردن، تبلیغ خود را بزرگتر کنید و هیچ هزینه اضافی ندارد! و نرخ کلیک تبلیغ شما را افزایش می دهد! شگفت انگیز است، درست است؟

3. نظرات مشتریان و سیگنال های اعتماد را نشان دهید

در محیط رسانه های اجتماعی امروزی، بازخورد مشتریان هرگز مهمتر از این نبوده است. خوشبختانه، این بدان معنی است که مشتریان راضی شما می توانند یکی از با ارزش ترین سلاح های موجود در زرادخانه خود را در اختیار شما قرار دهند - توصیفات.

انبوهی از مشتریان راضی به طور قابل توجهی حتی از بهترین نسخه های فروش نوشته شده تأثیرگذارتر هستند، اینها ممکن است در صفحات محصول، صفحه قیمت گذاری، حتی صفحه اصلی شما ظاهر شوند.

به طور مشابه، گنجاندن سیگنال‌های اعتماد می‌تواند راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد، زیرا درک مطلوب‌تری از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می‌کند و به طور بالقوه می‌تواند پیشگیرانه بر تردیدها غلبه کند.

اگر کسب و کار شما دارای مجوزهای حرفه ای است (حتی چیزی مانند گواهینامه Better Business Bureau یا عضویت در اتاق بازرگانی محلی خود)، این علائم اعتماد را در جلو و در مرکز سایت خود قرار دهید. اگر فهرست قابل توجهی از مشتریان راضی دارید، مطمئن شوید که مشتریان احتمالی شما از آن مطلع هستند.

4. احساس فوریت ایجاد کنید

مهم است که در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید صادق و شفاف باشید، اما هیچ قانونی در برابر ایجاد احساس فوریت برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی برای خرید از شما در حال حاضر وجود ندارد.

بسیاری از مصرف کنندگان به مشوق هایی که احساس فوریت را ایجاد می کنند، از پیشنهادات ویژه حساس به زمان گرفته تا محصولات با نسخه محدود پاسخ مثبت می دهند.

اگرچه راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید به اندازه محصولاتی که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید متنوع است، برخی از استراتژی‌ها ممکن است مؤثرتر از سایرین باشند. برای مثال، اگر برای جلب نظر مشتریان بالقوه، محصولی با نسخه محدود تولید نکنید (یا نمی توانید)، شاید بتوانید به مشتریانی که فوراً متعهد به خرید هستند، انگیزه مالی ارائه دهید، مانند ارسال رایگان یا تخفیف.

5. ارائه ضمانت برگشت پول

اغلب، یکی از قوی‌ترین عوامل در تصمیم مصرف‌کننده برای نخریدن چیزی، ریسک گریزی است - تمایل به اجتناب از ضرر احتمالی. اغلب اوقات، این ریسک درک شده یک ریسک مالی است. چرا کسی باید محصولات شما را بخرد؟ اگر آنها کار نکنند، یا مشتری آنها را دوست نداشته باشد چه؟

حتی خریدهای کوچک می توانند خطر «پشیمانی خریدار» را به همراه داشته باشند، بنابراین از همان ابتدا با ارائه ضمانت بازگشت وجه بر این اعتراض غلبه کنید.

هرچه ریسک بیشتری از تصمیم مشتری بالقوه حذف کنید، احتمال خرید آنها از شما بیشتر می شود، بنابراین هر چیزی را که می تواند مشتریان بالقوه را از خرید از شما منصرف کند بردارید.

6. انتخاب های کمتری ارائه دهید

برای بسیاری از مشاغل، این مفهوم به سادگی غیرقابل تصور است. مطمئناً ارائه محصولات بیشتر یک راه عالی برای افزایش فروش است! خوب، نه لزوما. در واقع، در بسیاری از موارد، تنوع بیشتر در انتخاب ها می تواند منجر به عدم تصمیم گیری از طرف مشتری شود که به نوبه خود منجر به از دست دادن فروش می شود.

اگر طیف وسیعی از محصولات دارید، ساختار سایت یا صفحات محصول خود را به گونه ای در نظر بگیرید که حداقل انتخاب های ممکن را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. این امکان را کاهش می دهد که بازدید کننده توسط ده ها محصول مختلف غرق شود.

این را می توان با مرتب کردن محصولات شما در دسته های محدود انجام داد (یک امتیاز اضافی که به بازدیدکنندگان ارائه می کند سهولت بیشتری را برای یافتن دقیقاً آنچه به دنبال آن هستند ارائه می دهد) یا می توانید بر محصولات فردی کمتر تاکید بیشتری داشته باشید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب های بیشتری ارائه دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری به جای دیگری برود.

7. مخاطبان مشابه را در فیس بوک هدف قرار دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش آنلاین این است که از داده‌هایی که در مورد مشتریان فعلی خود دارید برای یافتن افرادی مانند آنها استفاده کنید. فیس بوک به شما امکان می دهد این کار را از طریق هدف قرار دادن مخاطبان مشابه انجام دهید.

این یک راه عالی است برای اینکه داده‌های مربوط به مشتریان فعلی‌تان برای شما کارآیی داشته باشد، به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی خود را با کمترین تلاش تا حد زیادی گسترش دهید و از تبلیغات بسیار هدفمند برای جذب کاربران فیس‌بوک که بسیار شبیه به مشتریان فعلی شما هستند استفاده کنید.

8. کاهش اصطکاک در فرآیند پرداخت

تقریباً 4 تریلیون دلار از کالاهای آنلاین تنها در سال گذشته در سبدهای خرید ناقص رها شد که 63 درصد آن به طور بالقوه قابل بازیابی بود. این یک آمار واقعاً شگفت‌انگیز است و نشان می‌دهد که چقدر مهم است که فرآیند پرداخت خود را قطعی کنید.

مشابه نکته بالا در مورد تجربه کاربر، کاهش اصطکاک در فرآیند پرداخت شما می تواند تاثیر باورنکردنی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد. همانطور که باید استفاده و پیمایش در سایت خود را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان آسان کنید، باید خرید واقعی آنچه را که می فروشید برای آنها آسان تر کنید.

هر مرحله غیر ضروری را در فرآیند پرداخت خود که می تواند مشتری را از تبدیل منصرف کند حذف کنید. از فیلدهای غیر ضروری در فرم ها بگذرید. آنها را از دست ندهید و کاری کنید که از اول شروع کنند.

9. روی تصاویر محصول با کیفیت سرمایه گذاری کنید

شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد غذاهایی که به خوبی ارائه می‌شوند در واقع طعم بهتری نسبت به ظروف آبکاری شده دارند. با توجه به اهمیت ظاهر در ارتباط با نحوه درک ما از چیزها (از جمله سایر افراد)، منطقی است که سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت محصول تأثیر مشابهی بر بازدیدکنندگان سایت شما خواهد داشت.

صرف نظر از اینکه چه چیزی را می فروشید، تصاویر باکیفیت محصولات خود را اضافه کنید – بدون تصاویر کوچک کوچک یا عکس هایی با نور ضعیف که در اتاق انبار شما گرفته شده است. همچنین مطمئن شوید که طیف گسترده ای از تصاویر را شامل می شود. ممکن است اضافه کردن عکس از محصولات خود از هر زاویه قابل تصوری بیش از حد به نظر برسد اما آن را امتحان کنید.

23 راه برای افزایش فروش آنلاین

10. تبلیغات Gmail را امتحان کنید

پس از سال‌ها ورود و خروج از نسخه بتا، تبلیغات Gmail بالاخره در دسترس همه قرار گرفت. این یک راه هیجان انگیز برای دستیابی به مشتریان بالقوه و افزایش فروش است.

اگر در حال حاضر هنگام جستجو و مرور در شبکه های اجتماعی به مشتریان دسترسی پیدا می کنید، چرا در حالی که در صندوق ورودی خود هستند به آنها برخورد نکنید؟

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای استفاده از تبلیغات جیمیل، هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقبا است. افرادی که در بازار محصولات رقبای شما هستند، ایمیل هایی از رقبای شما دریافت می کنند که در آن شرایط نام تجاری آنها ذکر شده است. با هدف قرار دادن همان عبارات، می توانید در صندوق ورودی آنها ظاهر شوید و امیدواریم نظر آنها را تغییر دهید.

11. پیام رسانی را در کمپین ها و سایت خود ثابت نگه دارید

اگر کاربر روی تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص کلیک کند، صفحه ای که به آن منتقل می شود باید در مورد آن محصول یا خدمات خاص باشد – نه یک دسته مرتبط، نه یک پیشنهاد ویژه برای محصول دیگر، بلکه آن محصول خاص. اطمینان حاصل کنید که پیام شما در سراسر کمپین های اجتماعی و پولی شما و صفحات مرتبط با آنها مرتبط است، به طوری که کلیک های تبلیغاتی واقعاً به فروش تبدیل می شوند.

12. به هر سوالی جواب و به هر ایرادی در نسخه خود پاسخ دهید

یکی از خطرناک‌ترین دام‌هایی که می‌توانید هنگام تلاش برای فروش آنلاین به آن گرفتار شوید، ایجاد فرضیاتی در مورد دانش مشتریان احتمالی شما از محصول، خدمات یا حتی بازار شماست.

بسیاری از شرکت‌ها به اشتباه معتقدند مشتریانشان بیشتر از آنچه که می‌فروشند می‌دانند، که منجر به سؤالات بی‌پاسخ یا ایراداتی می‌شود که به آنها رسیدگی نمی‌شود – که هر دو می‌توانند به فروش آسیب بزنند.

هر سؤالی را که احتمالاً در مورد محصول خود فکر می کنید در نظر بگیرید و به آن در نسخه خود در صفحات محصول خود پاسخ دهید. به طور مشابه، در مورد هر اعتراض احتمالی که ممکن است یک مشتری احتمالی در مورد پیشنهاد شما داشته باشد فکر کنید و پیشگیرانه بر آن در نسخه خود غلبه کنید.

این ممکن است غیرعملی به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید، شما مشتریان بالقوه را با اطلاعات غیر ضروری بمباران نمی کنید - دقیقاً آنچه را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارند به آنها می دهید.

فقط تمرکز خود را بر روی مشتری و نحوه سودمندی آنها حفظ کنید، نه اینکه چرا شرکت شما اینقدر عالی است.

13. تا جایی که می توانید رایگان بدهید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، و هر چه بیشتر به صورت رایگان هدیه دهید، مشتریان احتمالی بالقوه‌تری نسبت به شما و برندتان درک بهتری خواهند داشت، که می‌تواند منجر به فروش آنلاین بیشتر شود.

به پیشنهادات فعلی خود نگاه کنید. آیا می توانید چیزی را به صورت رایگان هدیه دهید؟ هدیه دادن رایگان چیزها فقط یک راه عالی برای بهبود درک مردم از کسب و کار شما نیست، بلکه راهی عالی برای معرفی آنها به محصولات ضروری شما و وسوسه آنها برای خرید بیشتر است.

14. پرسونای خریدار دقیق را ایجاد و هدف قرار دهید

من می‌روم و فرض می‌کنم که شما در حال ایجاد پرسونای خریدار هستید (زیرا اگر اینطور نیستید، واقعاً در مشکل هستید)، اما می‌خواهم شما را به چالش بکشم تا حتی پرسونای خریدار دقیق‌تری نسبت به آنچه دارید ایجاد کنید.

اگر تا به حال به گزینه های هدف گذاری موجود برای تبلیغ کنندگان فیس بوک نگاه کرده باشید، ممکن است جزئیات شگفت انگیزی را مشاهده کرده باشید که با آن می توانید کاربران را در فیس بوک هدف قرار دهید - تبلیغ کنندگان می توانند کاربران را بر اساس متراژ مربع خانه خود، دانشگاهی که از آن درآمد کسب کرده اند، هدف قرار دهند. مدرک تحصیلی آنها و حتی جایی که قصد دارند برای تعطیلات بعدی خود بروند.

بدیهی است که این درجه از ویژگی ممکن است برای شخصیت های خریدار شما کمی بیش از حد باشد، اما هرچه مشتریان ایده آل خود را بهتر بشناسید، احتمال بیشتری دارد که به پیام هایی که با دقت طراحی شده اند و به طور خاص برای زندگی آنها طراحی شده است، پاسخ دهند. به خودتان فشار بیاورید تا شخصیت های خریدار دقیق تری نسبت به قبل ایجاد کنید.

15. قیمت گذاری لایه ای را اجرا کنید

وقتی به رستوران می روید، این احتمال وجود دارد که همیشه یکی از غذاهای با قیمت متوسط را انتخاب کنید. این به این دلیل است که بسیاری از رستوران ها روانشناسی را دستکاری می کنند تا مردم را به سمت وعده های غذایی میان رده سوق دهند. ما اغلب از ارزان‌ترین و گران‌ترین ظروف اجتناب می‌کنیم و گزینه‌های سطح متوسط را جذاب‌ترین می‌کنیم.

این تکنیکی است که به عنوان "قیمت گذاری فریبنده" شناخته می شود. همین اصل را می توان برای افزایش فروش آنلاین با ساختارهای قیمت گذاری طبقه بندی شده به کار گرفت.

با گنجاندن گزینه سوم «تله» در ساختار قیمت‌گذاری خود، می‌توانید مردم را به سمت گزینه میانی سوق دهید - گزینه‌ای که واقعاً می‌خواهید آنها را بخرند. مطمئناً، برخی از افراد به هر حال به سراغ گران‌ترین گزینه می‌روند (که از نظر درآمد یک امتیاز است)، اما بیشتر آنها ناخودآگاه از این فریب اجتناب می‌کنند و گزینه متوسط را انتخاب می‌کنند، که دقیقاً همان کاری است که شما می‌خواهید انجام دهند.

بسیاری از شرکت ها از این اصل روانشناختی (همچنین به عنوان "اثر سلطه نامتقارن" شناخته می شود) استفاده می کنند تا ما را وادار کنند آنچه را که می خواهند بخریم.

23 راه برای افزایش فروش آنلاین

16. رشد فروش آنلاین با بهینه سازی موبایل

تعداد کسب‌وکارهای آنلاین با سایت‌های «موبایل» با طراحی ضعیف و بد بهینه‌سازی شده شگفت‌انگیز است.

جستجوی موبایل حجم جستجوی دسک‌تاپ را تحت تأثیر قرار داده است. اگر نمی خواهید فروش را روی میز بگذارید، بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل بهینه شده باشد – نه صرفاً از منظر فنی ...

خرید هر چیزی که می فروشید را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان موبایل آسان کنید. این ممکن است شامل یک بازنگری گسترده در فرآیند پرداخت شما باشد، یا طراحی و راه اندازی یک سایت تلفن همراه کاملاً مجزا.

سایت موبایل آمازون نمونه ای عالی از نحوه انجام تجارت الکترونیک موبایلی است (و مسلماً باید) انجام شود، اما برای ایجاد یک تجربه کاربرپسند و قانع کننده برای بازدیدکنندگان در تلفن همراه به منابع آمازون نیاز ندارید.

ناوبری و تجربه کاربری یکی از مهمترین عناصر یک تجربه موبایلی با طراحی خوب و بسیار بهینه است. هر چه بازدیدکنندگان سخت‌تر پیدا کنند – و آنچه را که می‌خواهند بخرند – بیشتر احتمال دارد که سایت شما را به کلی رها کنند و کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند.

صفحات باید تقریباً آنی بارگیری شوند و ناوبری باید منطقی باشد. اطلاعات بیش از حد نخواهید، فقط حداقل چیزی را که برای فروش یا بازاریابی برای مشتریان احتمالی نیاز دارید.

به بازدیدکنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به سبد خرید خود بازگردند. از بازدیدکنندگان تلفن همراه انتظار نداشته باشید که در یک جلسه تبدیل را انجام دهند، زیرا آنها احتمالاً (تقریباً قطعا) این کار را انجام نمی دهند - اما اگر انجام این کار را برای آنها آسان کنید ممکن است بعداً تبدیل کنند.

به بازدیدکنندگان تلفن همراه خود فکر کنید و هر کاری که ممکن است انجام دهید تا زمانی که در حال حرکت هستند، خرید از شما برای آنها آسان باشد.

17. مشتریان جدید را با یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز تحت تاثیر قرار دهید

متأسفانه، تجربه مشتری معمولاً برای بسیاری از کسب‌وکارها زمانی به پایان می‌رسد که در نهایت به پول مشتری دست پیدا کنند. این یک اشتباه وحشتناک برای حفظ مشتری است. برای افزایش حجم فروش آنلاین، مطمئن شوید که یک رویه پیگیری متفکرانه، با ملاحظه و واقعا مفید برای مشتریان جدید دارید.

مشتریان خود را به محض اینکه جزئیات کارت اعتباری خود را به شما دادند فراموش نکنید. هرچه بعد از خرید چیزی به آنها توجه بیشتری کنید، احتمال اینکه تبدیل به مبشر برند وفادار شما شوند بیشتر می شود که نه تنها به مشتریان تکراری راضی تبدیل می شوند بلکهذهمچنین می‌روند و به دوستانشان (و خوانندگان وبلاگ) درباره اینکه چقدر عالی هستید می‌گویند.

وقتی مشتری چیزی می‌خرد، چیزی را رایگان به او پیشنهاد دهید. در رسانه های اجتماعی با آنها صحبت کنید. یک ایمیل متفکرانه و مفید با انگیزه برای خرید مجدد از شما برای آنها ارسال کنید. هر طور که این کار را انجام می دهید، کاری کنید که مشتریانتان احساس کنند مانند دانه های برف گرانبهایی هستند - به روابط فکر کنید، نه معاملات.

18. ارزش پیشنهادی خود را ثابت کنید - و فوراً آن را آشکار کنید

بسیاری از شرکت‌ها فروش خود را از دست می‌دهند و با تمرکز بر خود زمان را تلف می‌کنند. به یاد داشته باشید که چگونه صحبت کردیم که مردم نمی خواهند چیزهایی بخرند، فقط مشکلات خود را حل می کنند؟

خوب، حقیقت دردناک دیگر این است که اگر مشتریان شما مبشر برند مورد بحث ما نباشند، اکثریت قریب به اتفاق آنها به شما یا شرکت شما اهمیت نمی دهند -مگر اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما زندگی آنها را بهتر می کند.

به همین دلیل است که ارزش پیشنهادی شما باید در مرکز تمام ارتباطات بازاریابی و محتوای سایت شما قرار گیرد.

اساساً، ارزش پیشنهادی شما دلیل اصلی این است که مشتریان باید از شما خرید کنند، نه رقبای شما، و وعده ارزشی که با سرمایه گذاری در هر چیزی که می فروشید دریافت خواهند کرد. گزاره های ارزشی را می توان به سه حوزه اصلی تقسیم کرد:

  • ارتباط: چگونه محصول/خدمت شما مشکلات مشتریان را حل می کند
  • ارزش قابل سنجش: مزایای خاصی که محصول/خدمت شما ارائه می دهد
  • متمایزکننده: چرا مشتریان باید از شما خرید کنند نه یک شرکت رقیب

وقتی ارزش پیشنهادی را به این سه جزء تقسیم می‌کنید، فهمیدن اینکه چرا این عناصر باید تقریباً همه چیز را در مورد پیام‌های بازاریابی و محتوای سایت شما، از کپی در صفحه اصلی تا محتوای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، به شما اطلاع دهند، آسان می‌شود. چرا به طور انحصاری روی این جنبه های محصولات خود تمرکز نمی کنید؟

هر چه ارزش درک شده ای که می توانید در اطراف محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید بیشتر باشد، فروش بیشتری خواهید داشت.

19. از صدای مشتری برای کمپین های تبلیغاتی پرطرفدارتر استفاده کنید

صدای مشتری یک تکنیک تحقیقات بازار است که نسخه را با نیازها، خواسته‌ها، انتظارات و بیزاری‌های مصرف‌کننده که توسط آن پیام خاص هدف قرار می‌گیرد، هماهنگ می‌کند. این فرآیند اغلب شامل زبان و عبارتی است که توسط خود مشتریان در طول تحقیقات بازار و آزمایش گروه متمرکز استفاده می شود.

این تکنیک می‌تواند فوق‌العاده قدرتمند باشد، زیرا شما از عبارات دقیق مشتریان ایده‌آل خود برای دستیابی به مشتریان ایده‌آل خود استفاده می‌کنید.

20. مسیرهای تخصیص و تبدیل خود را مشخص کنید

گاهی اوقات، به نظر می رسد که شما همه کارها را درست انجام می دهید، فقط می بینید که نرخ تبدیل شما جایی بین "بدبخت" و "تأسف بار" است. اغلب اوقات، این به پیام رسانی یا موقعیت تبلیغات شما مربوط نمی شود (اگرچه نگاه دقیق به این موضوع مفید است)، بلکه به یک سوء تفاهم از زمان و مکان انجام تبدیل مربوط می شود.

یکی از اولین کارهایی که اگر نرخ تبدیل شما پایین به نظر می رسد باید انجام دهید این است که مدل های ارجاع و مسیرهای تبدیل خود را در بررسی کنید.

ممکن است از این که متوجه شوید بخش‌هایی از استراتژی بازاریابی شما که به نظر می‌رسد تبدیل به مواردی می‌شوند، واقعاً تأثیر زیادی بر فروش آنلاین شما دارند، متعجب شوید.

به عنوان مثال، شاید جستجوی ارگانیک کانال خوبی برای تبدیل به فروش نباشد، اما افرادی که ابتدا شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا می‌کنند و سپس یک تبلیغ فیس‌بوک را می‌بینند، بسیار دوست دارند مشتری پولی شوند. اگر اینطور است، باید بازاریابی محتوا را دوبرابر کنید و مقداری پول در بازاریابی مجدد فیس بوک نیز بریزید.

21.  با مشتریان بالقوه خود در رسانه های اجتماعی صحبت کنید

تعامل فعال با مشتریان بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار فروش بالقوه برای بسیاری از کسب و کارها نادیده گرفته می شود زیرا تأثیر ناچیزی بر فروش واقعی دارد - در حالی که در واقع این یکی از بهترین راه هایی است که می توانید آگاهی از برند و رضایت مشتری و فروش را افزایش دهید.

به زمانی فکر کنید که در یک شرکت توییت می‌کردید یا در صفحه فیسبوک یک برند نظر می‌دادید – و شرکت در واقع شخصاً به شما پاسخ می‌داد. این چه تاثیری بر درک شما از آن برند داشت؟ من شرط می بندم که به طور قابل توجهی مطلوب تر بود.

ارائه پاسخ‌های سریع و صادقانه به سؤالاتی که مشتریان بالقوه در مورد پیشنهادات شما دارند، یک راه عالی برای افزایش فروش است، زیرا هرچه توجه بیشتری به مشتریان بالقوه داشته باشید، احتمال تمایل افراد برای خرید از شما بیشتر می‌شود. این همچنین منجر به بازخورد اجتماعی ناخواسته در بین خود کاربران می شود.

22. از بازاریابی مجدد برای بستن معاملات بیشتر استفاده کنید

مهم نیست که شما یک کمپین تبلیغاتی را اجرا می کنید، هر ابتکار بازاریابی دیجیتالی به زمان، پول و تلاش نیاز دارد تا به انجام برسد.

چه در حال بازاریابی مجدد محتوای خود باشید یا یک پیشنهاد فروش حساس به زمان خاص، بدون شک بازاریابی مجدد تنها موثرترین راه برای افزایش فروش آنلاین است. بازاریابی مجدد نه تنها برند شما را در خط مقدم ذهن مشتریان بالقوه نگه می‌دارد، بلکه فرصت‌های بیشتری را برای تبدیل شدن به مشتریان بالقوه فراهم می‌کند.

با توجه به سفر مشتری که اغلب از هم گسسته است، که در حال حاضر معمولاً حداقل در یک یا دو روز و چندین دستگاه انجام می‌شود، بازاریابی مجدد نیز دقیقاً با نحوه خرید مشتریان امروزی مطابقت دارد - هر کجا و هر زمان که آنها انتخاب کنند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید