امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279190
۴۶۹
۱
۰
نسخه چاپی

چگونه با استفاده از دیجیتال مارکتینگ فروش را افزایش دهیم؟

چگونه با استفاده از دیجیتال مارکتینگ فروش را افزایش دهیم؟

افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ در صورتی امکان پذیر است که بهترین استراتژی ها را انتخاب کنیم. اقدامات صحیح باعث افزایش تعامل، جذب مخاطب هدف، ایجاد تغییر و فروش می شود.

اینکه یک برند تاثیرگذار و شناخته شده در بین مخاطبان خود باشید، امری ضروری و مثبت است. اما باید به پیشرفت این کار یعنی خروجی و سود فکر کرد.

با توجه به شرایط فعلی، افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ بهترین انتخاب است. شخصیت شما تا حدی کم و بیش احتمالاً در رسانه های دیجیتال است.

حتی برای خرده فروشانی که به صورت فیزیکی کار می کنند، استراتژی های آنلاین در فروش تفاوت ایجاد می کند. منابع و راهبردهای موجود گسترده و بسیار دموکراتیک هستند.

هیچ دستورالعملی در مورد چگونگی دستیابی به این افزایش فروش با بازاریابی دیجیتال وجود ندارد. با این حال، فهرستی از اقدامات و استراتژی‌ها وجود دارد که اساسی هستند.

استراتژی‌ها برای افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌هایی که می‌توانند این روش‌ها تمرین و راه‌اندازی کنند، شانس بیشتری برای کسب درآمد بیشتر دارند.

در اینجا، ما در مورد نحوه انجام صحبت خواهیم کرد:

  • سایت خود را بر اساس سئو بهینه کنید
  • مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند
  • بدانید که مخاطب شما در کجا تمرکز می کند
  • CTAهایی را تعریف کنید که واقعاً تبدیل می شوند
  • کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را به صورت خودکار و ردیابی کنید
  • استراتژی بازاریابی محتوا را شروع کنید
  • کمپین های بازاریابی مجدد را تعریف کنید
  • هر یک از اقدامات خود را اندازه گیری کنید

سایت خود را بر اساس سئو بهینه کنید

وب سایت ها باید خیلی بیشتر از جذاب و آموزنده باشند. اینها الزامات اساسی هستند که کاربر را درگیر می کنند. با این حال، برای ایجاد ترافیک، باید بر روی بهینه سازی بر اساس استانداردهای SEO کار کرد.

کار بهینه‌سازی وب‌سایت در جهت ایجاد تنظیماتی است که آن‌ها را برای آنچه الگوریتم‌های موتور جستجو - مانند Google - نیاز دارند، مناسب‌تر می‌سازد.

در نتیجه، با ظاهر شدن سایت‌ها در بالای SERP یا نتایج گوگل به رتبه بهتری دست خواهید یافت.

این برجستگی بیشتر، باعث ایجاد علاقه بیشتر در کاربر می شود. در جستجوی گوگل، طبیعی است که احتمال دسترسی ما به سایت های صفحه اول، به ویژه آنهایی که در بالا هستند، بیشتر است.

به طور کلی 75 درصد از کاربران به صفحه دوم نتایج دسترسی ندارند که گویای خیلی چیزهاست.

یک سایت بهینه شده رتبه بهتری دارد، در صفحه اول ظاهر می شود و در چشم کسانی که جستجو را انجام داده اند بیشتر قابل مشاهده است. شانس دریافت کلیک بیشتر است و ترافیک و تبدیل بیشتری ایجاد می‌کند و فروش نیز پیامد آن است.

علاوه بر این، داشتن یک سایت با عملکرد خوب می تواند رتبه صفحه شما و در نتیجه فروش شما را افزایش دهد.

مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

برای افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ، ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید. آنها عادات و ترجیحات خاصی دارند که باید کل استراتژی شما و اقداماتی را که در محیط دیجیتال ایجاد می کنید هدایت کند.

اولین قدم برای دستیابی به این درک، انجام نظرسنجی، جمع آوری داده های شما و مطالعه ترجیحات شما است.

از نتایج، می‌توان یک شخصیت خریدار ایجاد کرد که به روشی خاص مشتری مورد نظر شما را با استفاده از بازاریابی دیجیتال تحت تأثیر قرار دهد.

از این، چند نکته کلیدی مانند:

  • از چه لحن صدا در ارتباطات استفاده کنید.
  • مخاطبان شما به چه محصولاتی بیشتر علاقه دارند.
  • چه مزایایی را در رابطه با یک شرکت انتظار دارند.
  • در چه کانال هایی هستند (منظور از کانال وب سایت، ایمیل یا... است)

بدانید که مخاطب شما در کجا تمرکز می کند

هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود دارید، می توانید بدانید که آنها در چه کانال هایی تمرکز می کنند. اهمیت این امر دقیقاً برقراری ارتباط از طریق این پلتفرم ها است. اصلی ترین آنها معمولا فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و همچنین ایمیل هستند.

در نظرسنجی‌ها، می‌توان تشخیص داد که مخاطبان شما از کدام یک از این کانال‌ها بیشتر برای کسب اطلاعات، دنبال کردن برندها و برقراری ارتباط با آن‌ها استفاده می‌کنند.

شما می دانید که چگونه کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را با نتایج عالی هدایت کنید.

دانستن اینکه مخاطبان شما بر روی چه کانال هایی تمرکز می کنند به شما امکان می دهد روی استراتژی های مناسب تری سرمایه گذاری کنید. داشتن این توزیع دقیق بودجه دیجیتال مارکتینگ شما را قادر می‌سازد در مقایسه با فروش‌هایی که شرکت شما ایجاد می‌کند، بازگشت سرمایه رضایت‌بخشی داشته باشید.

چگونه با استفاده از دیجیتال مارکتینگ فروش را افزایش دهیم؟

CTAهایی را تعریف کنید که واقعاً تبدیل می شوند

هنگامی که نوبت به ایجاد تبدیل می شود، CTA ها قطعا مکانیسم های قدرتمندی هستند.

دکمه فراخوان یا CTA (مخفف Call to Action) عبارتی است که مخاطب را پس از خواندن آن، تشویق به انجام کاری فوری می‌کند. فراخوان‌ها به مخاطب‌ می‌گویند که چه کاری را چه زمانی انجام دهند.

معمولا CTAها عباراتی دو یا سه کلمه‌ای هستند مانند “همین حالا خرید کنید” یا “بیشتر بدانید".

افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ بدون استفاده از فراخوان های خوب غیرممکن است. شما باید مجموعه ای از عبارات تاثیرگذار داشته باشید که توجه را به خود جلب کند و به طرح کردن پیشنهادی منجر شود.

این CTA ها علاوه بر اینکه به گونه ای نوشته شده اند که اقدام را تشویق کند، باید برجسته یا به عبارت دیگر جذاب باشند.

بنابراین، معمول است که این عبارات در دکمه هایی با رنگ های چشمگیر باشند. نکته مهم این است که آنها از بقیه رابط صفحه متمایز هستند.

کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را به صورت خودکار ردیابی کنید

ایمیل ها هنوز هم ابزاری عالی برای ارتباط و پرورش رهبری هستند. دانستن نحوه استفاده از آنها نکته اصلی سوال است.

اتوماسیون قابلیتی است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را به یک پایگاه تماس گسترده ارسال کنید، پیام ها را استاندارد کنید و شانس دسترسی به مخاطبین را افزایش دهید.

در این تلاش، همچنین لازم است که نحوه دریافت و نحوه درگیر شدن سرنخ ها را ردیابی کنیم.

این ایمیل‌ها باید حاوی اطلاعاتی درباره محصولات، تخفیف‌ها، پیشنهادات محتوا، و موارد دیگر باشند. ایده نزدیک شدن و ایجاد تماس های مکرر است.

از این استراتژی، می‌توان سرنخ‌ها را تغذیه کرد و آنها را به مراحل عمیق‌تر قیف فروش رساند. در این روش طبیعی، نتایج، علاوه بر تعامل، افزایش تبدیل نیز می باشد.

استراتژی بازاریابی محتوا را شروع کنید

توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا یک راه عالی برای افزایش فروش با بازاریابی دیجیتال است.

پست های وبلاگ ظرفیت زیادی برای ایجاد ترافیک به یک سایت، افزایش علاقه مصرف کنندگان و تعامل دارند. برای رسیدن به آن، باید محتوای باکیفیت تولید کنید!

کاربران علاقه مند به پست هایی هستند که آموزشی هستند اما خیلی کلی نیستند. بسیاری از این افراد همچنین می خواهند مستقیماً در مورد یک محصول برند خاص بدانند.

بنابراین، یک استراتژی محتوا باید برای تمام سطوح قیف فروش پست ارائه کند. سازگار برای سئو.

در نوشته های خود، می توانند سرنخ های مناسب را جذب کنند، آنها را آموزش دهند و دانش مورد نیاز برای خرید را تولید کنند.

شرکت ها باید بدانند که چگونه یک استراتژی با محتوایی که مصرف کنندگان را در تمام مراحل، از علاقه اولیه تا تصمیم خرید، در نظر می گیرد، توسعه دهند.

هر یک از اقدامات خود را اندازه گیری کنید

پیگیری افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ تماماً در راستای اجرای اقدامات لازم است.

با این حال، اگر اندازه گیری کافی وجود نداشته باشد، آنها موثر نخواهند بود. هر استراتژی اتخاذ شده باید به طور مداوم پیگیری شود، که به ما امکان می دهد اثربخشی آن را درک کنیم.

متریک ها ترجمه سطح اثربخشی هر اقدام در بازاریابی دیجیتال هستند.

ابزارهایی مانند Google Analytics به شما این امکان را می دهد که این نتایج را با جزئیات بررسی کنید. علاوه بر این، بسیاری از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی نیز می توانند آنها را اندازه گیری کنند.

افزایش فروش بستگی به موفقیت استراتژی دارد. هنگامی که نتایج مورد انتظار در معیارها شناسایی نمی شوند، ممکن است زمان تغییر رویکرد فرا رسیده باشد.

اندازه گیری برای دانستن زمان انجام آن تغییرات ضروری است.

دانستن این نکته مهم است که برای افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ، اتخاذ استراتژی های موفقیت آمیز اساسی برای هر شرکتی ضروری است.

در این پست، عمده ترین ها، نحوه ساخت و ارتباط آنها را مشاهده کرده اید. اکنون نحوه ایجاد یک طرح بازاریابی دیجیتال را در پنج مرحله بررسی کنید!

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید